۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۹۸۹۴۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

ماهیت انقلابی یوم‌الله 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به نمایش اتحاد، انسجام و عزم انقلابی ملت در دفاع از اسلام در راهپیمایی 13 آبان، گفت: یوم‌الله 13 آبان بدون فریاد مرگ بر آمریکا هیچگاه نمی‌تواند ماهیت ارزشی و انقلابی یوم‌الله 13 آبان را به نمایش بگذارد.
حجت الاسلام ولي نظرپور، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردبيل

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان در اردبیل، خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان اعلام انزجار از جنایات و اقدامات آمریکا و استکبار است که با وحدت و همدلی ملت ایران اسلامی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه این روز نقطه اوج همگرایی و همبستگی در اعلام نفرت از استکبار و پافشاری روی آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است، افزود: به رغم تمام هیاهوهای تبلیغاتی در ماه‌های اخیر و حرکت کورکورانه عده‌ای در داخل کشور حیات انقلاب اسلامی بسته به نظام تقویت جبهه مقاومت در برابر شیاطین و اهریمنانی است که در سرسلسله آن آمریکای خبیث قرار دارد.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، با اشاره به تبلیغات عده ای برای پاک کردن شعار مرگ بر آمریکا از اذهان مردم، تصریح کرد: متاسفانه برخی می خواهند تا اهداف خیانت‌آلوده دشمن را عادی و ظاهری جلوه دهند در حالی که در باطن آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نیست.

 

حجت الاسلام نظرپور، بیان داشت: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان بدون فریاد مرگ بر آمریکا تهی و توخالی است و هیچگاه نمی‌تواند ماهیت ارزشی و انقلابی یوم‌الله 13 آبان را به نمایش بگذارد.

 

وی افزود: ما امسال در راهیپمایی 13 آبان بار دیگر اتحاد، انسجام و عزم انقلابی خود را در دفاع از اسلام، انقلاب و تداوم راه امام عزیزمان به نمایش گذاشته و ثابت خواهیم کرد که شیطان بزرگ هیچ وقت قابل اعتماد نیست.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در اردبیل و دیگر شهرهای استان ادامه داد: راهپیمایی از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 13 آبان در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد که در اردبیل نیز از دو مسیر میدان شریعتی و چهارراه ژاندارمری دانش‌آموزان، دانشجویان و آحاد مردم راهپیمایی یوم الله 13 آبان را امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته انجام می‌دهند./937/202/ب3

ارسال نظرات