۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۲۹۹۱۸۸

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدوست برگزیده دومین جایزه جهانی علوم انسانی شد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیدوست، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی مؤسسه خاتم الاوصیاء(عج) به عنوان نظریه پرداز و استاد صاحب نظر، برگزیده سومین کنگره جهانی علوم انسانی اسلامی شد.
سومين کنگره بين المللي علوم انساني اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پس از دو سال تلاش بی‌وقفه دبیرخانه دائمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، مقالات قابل‌ارائه به شکل سخنرانی برای سومین کنگره مشخص شده و همه‌ این مقالات واجد امتیازات علمی و پژوهشی هستند.

 

در این فهرست اسامی برخی از شخصیت‌ها و اساتید صاحب‌نظر در حوزه‌های گوناگون علوم انسانی از جمله فرهیختگانی چون حجج اسلام والمسلمین ابوالقاسم علیدوست و علی اکبر رشاد در فقه و حقوق؛ حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه در فلسفه و روش‌شناسی علوم انسانی اسلامی؛ دکتر حسن سبحانی، دکتر مسعود درخشان و حجج اسلام موسویان و حسن‌آقا نظری در اقتصاد و دکتر دهقانی فیروزآبادی در علوم سیاسی دیده می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیدوست، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شورای عالی مؤسسه خاتم الاوصیاء(عج) به عنوان نظریه پرداز و استاد صاحب نظر، برگزیده دومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی شد که مقاله خود را در روز برگزاری این کنگره در قم، ارائه خواهد داد.

 

شایان ذکر است، مراسم اختتامیه سومین کنگره علوم انسانی اسلامی، همزمان با مراسم اعطای دومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی و تجلیل از مقام عالی علمی و مدیریتی مرحوم آیت الله محمدرضا مهدوی کنی، سه‌شنبه 12 آبان ماه در مدرسه‌ امام موسی کاظم(ع) قم برپا می شود.

 

در این مراسم، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی به ایراد سخنرانی می‌پردازند و سپس، سه نفر از اساتید برجسته علوم انسانی مقالات خود را در قالب سخنرانی ارائه داده و به عنوان برگزیده دومین جایزه جهانی علوم انسانی اسلامی تقدیر خواهند شد./997/ت302/ی

ارسال نظرات