۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۹۹۱۹۱
برای سال تحصیلی 96-95؛

حوزه علمیه خواهران جامعةالزهرا دانش‌پژوه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) قم با اشاره به تحصیل 12 هزار طلبه خواهر ایرانی و غیر ایرانی به صورت حضوری و غیر حضوری در این مرکز حوزوی، از زمان نام نویسی جدید برای پذیرش دانش‌پژوه در سال تحصیلی 96 – 95 خبر داد.
جامعه الزهرا

ابوذر عمرانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از نام نویسی جدید جامعه الزهرا (حوزه علمیه خواهران ـ قم) برای ورودی طلاب خواهر در سال تحصیلی 96 – 95 خبر داد.

 

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) اظهار داشت: در حال حاضر 12 هزار طلبه خواهر ایرانی و غیر ایرانی به صورت حضوری و غیر حضوری مشغول به تحصیل در این حوزه علمیه هستند؛ همچنین تاکنون بیش از 50 هزار طلبه خواهر ایرانی و غیر ایرانی از جامعه الزهرا(س) فارغ التحصیل شده‌اند.

 

وی ادامه داد: جامعه الزهرا (حوزه علمیه خواهران ـ قم)  برای سال تحصیلی 95-96 از میان خواهران واجد شرایط طلبه می پذیرد.

 

وی عنوان کرد: علاقه مندان برای نام نویسی در جامعه الزهرا می‌توانند از روز یکشنبه یکم آذرماه سال جاری از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی اینترنتی Azmoon.jz.ac.ir اقدام کنند.

 

وی با بیان این‌که زمان برگزاری آزمون در سراسر کشور، جمعه 30 بهمن 1394 خواهد بود، اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی پذیرش (معرفی برنامه ها، شرایط پذیرش، مکان آزمون و...) روز نخست آذرماه در پایگاه اطلاع رسانی این مرکز درج خواهد شد.

 

شایان ذکر است، علاقه مندان به نام نویسی در این مدرسه علمیه خواهران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از منابع آزمون هر یک از مقاطع تحصیلی به پایگاه اینترنتی جامعه الزهرا(س) به نشانی www.jz.ac.ir مراجعه کنند./997/ت302/ی

ارسال نظرات