۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۲۹۹۳۹۴
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

راهپیمایی 13 آبان در 52 نقطه محوری خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 52 نقطه محوری خوزستان خبرداد و گفت: این روز باید سبقه عاشورایی و هیهات من الذله به خود بگیرد.
حجت الاسلام سيد لطف الله سپهر ، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تأکید بر گرامیداشت یوم الله 13 آبان ماه، ابراز داشت: تعبیر جامع درباره این روز سخن امام خمینی(ره) که فرمودند روز 13 آبان به ویژه تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم می‌دانم چرا که اثرگذاری آن در ابهت شکنی غرب و روحیه استکبار ستیزی را دانشجویان شکستند.

 

وی با اشاره  به سه رویداد مهم 13 آبان ماه، ادامه داد: تبعید امام خمینی(ره)، تسخیر لانه جاسوسی از سوی دانشجویان پیرو خط امام و شهادت دانش آموزان که هر سه آن به روشنی دست توطئه و نقشه های غرب در آن قابل مشاهده است.

 

حجت الاسلام سپهر با اشاره به تشکیل ستاد شهرستانی و بخشی ویژه این روز در استان خوزستان اظهار داشت: در 52 نقطه محوری خوزستان مراسم راهپیمایی 13 آبان برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری جلسه سراسری شهرستان ها به مرکزیت مرکز استان خوزستان با محوریت تدوین سیاست های کلی همراه با حضور بسیج دانشجویی، بسیج دانش آموزی، نیروی بسیج مساجد، پشتیبانی و کمیته برگزاری با تعیین فعالیت های فرهنگی لازم جهت اجرای در یوم الله 13 آبان، گفت: هشدارهای رهبری درباره نفوذ در حوزه های فرهنگی، سیاسی پیش آمده جدید را باید در 13 آبان ماه سال جاری به صورت شفاف و صریح لحاظ شود.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این که 13 آبان امسال باید سبقه عاشورایی و هیهات من الذله به خود بگیرد، افزود: یک عاشورای از خیزش ملت و محشری از بصیرت گونه ملت در زمینه استکبار ستیزی داشته باشیم.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: عدم آشنایی جامعه با فلسفه 13 آبان و شناخت از زوایای گوناگون این روز نمی تواند تأثیر لازم را داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که 13 آبان در جمهوری اسلامی ایران کمتر از یوم الله 22 بهمن نیست، خاطرنشان کرد: در 22 بهمن بساط طاغوت درونی بر هم چیده شد اما در 13 آبان بساط طاغوت جهانی به ذلت کشیده شد.

 

حجت الاسلام سپهر با تأکید براین که مردم همراه با دانش آموزان و جوان های خود به صورت آگاهانه در راهپیمایی 13 آبان حضور داشته باشند و با این کار طمع دشمنان در زمینه نفوذ را از بین ببرند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان دلگرمی برای مقاومت جهان اسلام است، افزود: این حضور تکلیف الهی و انقلابی است./9453/302/2

ارسال نظرات