۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۲۹۹۹۰۸
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» تکلیف است/ اعتماد به آمریکا ساده لوحی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» را یک تکلیف دانست و گفت: با توجه به تمامی دشمنی‌هایی که آمریکا علیه ما انجام داده، ساده‌لوحی است اگر این کشور را فرشته نجات خود بدانیم.
حجت الاسلام والمسلمين علي اسلامي حجت الاسلام والمسلمين علي اسلامي

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اصول و مبانی قرآنی در خصوص لزوم دشمن‌شناسی مردم در جامعه اظهار کرد: شیطان در برخی از آیات قرآن کریم به عنوان دشمن آشکار انسان معرفی شده است و مردم باید از آن دوری کنند.

 

وی در ادامه بیان کرد: دشمنی متقابل شیطان با مردم، انتخابی و سلیقه‌ای نیست زیرا زمانی که دشمن با فردی به صورت آشکار مقابله می‌کند نمی‌توان از در دوستی با آن همراه شود.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انواع شیطان‌هایی که با انسان مقابله می‌کنند، عنوان کرد: شیطان، گاهی به صورت اسمی بوده که از ابتدای نسل بشر تاکنون به مقابله با اهداف انسان پرداخته است اما برخی اوقات دیگر، شیطان به صورت وصفی بوده که با انجام اقدامات ناپسند، جامعه را به انحراف می‌کشاند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی اظهار کرد: امام خمینی(ره) از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا را شیطان بزرگ دانستند چراکه همیشه در برابر اهداف دیگر ملت‌ها اقدام کرده و مسؤولان این کشور، حقی برای مردم دیگر کشورها قایل نیستند.

 

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به تمامی دشمنی‌هایی که آمریکا علیه ما انجام داده، ساده‌لوحی است اگر این کشور را فرشته نجات خود بدانیم.

 

این کارشناس حوزوی خاطرنشان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای ما و بسیاری دشمنی‌های دیگری که از ایالات متحده در چند دهه اخیر در جمهوری اسلامی ایران و برخی از کشورهای منطقه به ویژه مناطق مسلمان‌نشین مانند یمن و سوریه شاهد بودیم، نشان می‌دهد که تداوم استکبارستیزی مردم امری ضروری است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مسؤولان ایالات متحده، رژیم پهلوی را چند دهه بر این کشور مسلط و دولت مصدق را ساقط کردند و بسیاری از نیروهای نخبه کشور ما را ترور کردند.

 

امام جمعه تاکستان با اشاره به انهدام هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران به وسیله ناو آمریکایی، افزود: ناوهای این کشور با حضور در خلیج فارس افزون بر جنایت گسترده انسانی، اقدام به تهدید کشتی‌های تجاری و سایر منافع ما کرده است.

 

حضور در راهپیمایی و سر دادن شعار مقدس مرگ بر آمریکا تکلیف است

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان این‌که اطلاعات نظامی مورد نیاز صدام در دفاع مقدس از سوی آمریکا و دیگر کشورهای نظام سلطه در اختیار رژیم بعث قرار می‌گرفت، یادآور شد: بیش از 300 هزار نفر از جوانان و مردم کشور ما با استفاده از تجهیزات و اطلاعاتی که از سوی کشورهای استکبارگر به صدام ارائه شد کشته شدند.

 

وی در پایان گفت: 13 آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار بوده و عموم مردم این امر را برای خود، فریضه و تکلیف می‌دانند که با حضور در میادین و عرصه‌های مختلف شهر و استان قزوین به سر دادن شعار مقدس مرگ بر آمریکا بپردازند./838/301/ب1

ارسال نظرات