۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۲۹۹۹۱۵
راهپیمایی عظیم و حماسی 13 آبان در زنجان؛

وقتی که همه مشت‌ها و فریادها آمریکا را نشانه گرفته است

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی عظیم و حماسی دانش آموزان، دانشجویان و مردم ولایتمدار زنجان در روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «هیهات منا الذله» همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
راهپيمايي يوم الله 13 آبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، راهپیمایی باشکوه و حماسی 13 آبان امروز در زنجان با حضور دانش آموزان، دانشجویان و مردم ولایتمدار زنجان همچنین با حضور مسؤولان بلند پایه استانی همچون سال های گذشته با شکوه و جلوه خاصی برگزار شد.

 

بنابر این گزارش؛ دانش آموزان و دانشجویان زنجانی امروز با حضور در مراسم راهپیمایی 13 آبان که از قبل مسیرهای آن از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اعلام شده بود، به تأسی از دانشجویان پیرو خط امام(ره) در اشغال لانه جاسوسی آمریکا با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود یهود» و «هیهات منا الذله» انزجار خود را از سیاست های غلط استکبار جهانی اعلام کردند.

 

راهپیمایی امروز 13 آبان در زنجان مانند سنوات گذشته از سبزه میدان واقع در خیابان امام (ره) آغاز و تا امامزاده سید ایراهیم (ع) این شهر ادامه داشت که حضور روحانیت و طلاب مانند همیشه در میان جمعیت کاملا محسوس بوده و آنها نیز همگام با مردم در عرصه استکبار ستیزی و بلکه به عنوان پرچمدار این حرکت حضور داشتند.

 

دروس حوزه علمیه زنجان امروز به سبب حضور طلاب و اساتید در راهپیمایی 13 آبان از ساعت 9:45 تعطیل شد و طلاب و اساتید حوزه علمیه زنجان به صورت دسته جمعی و با بلند کردن دست نوشته ها و پلاکاردهایی به سیل خروشان جمعیت پیوستند.

 

گفتنی است؛ در پایان این راهپیمایی و پس از اتمام سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شریعتی، رییس سابق دانشگاه علامه طباطبایی(ره) تهران، بیانیه پایانی مراسم قرائت شد و مردم نیز با سر دادن شعار همیشگی جهان اسلام یعنی شعار «الله اکبر» مفاهیم موجود در بیانیه را تأیید می کردند./949/202/ب1

ارسال نظرات