۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۳۰۰۳۲۶
امام جمعه هویزه:

رابطه با آمریکا زیان­­آور و دست کشیدن از آرمان­های انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هویزه با اشاره به این که متحدان آمریکا از رابطه با آن زیان دیده­اند، گفت: برقراری رابطه با آمریکا زیان­­آور و به معنای دست کشیدن از آرمان­های انقلاب اسلامی است.
مذاکره با شيطان

حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه شهرستان هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که ممنوعیت مذاکره با آمریکا برگرفته از آموزه­های قرآنی است، اظهار داشت: این آموزه ها از مذاکره با دشمن تا زمانی که از خباثت و نیت­های پلیدانه خود صرف نظر نکند، برحذر می­دارد.

 

وی با اشاره به  اقدامات خصمانه آمریکا پیش و پس از انقلاب که از کوچک­ترین فرصت برای صدمه زدن به انقلاب اسلامی بهره می­برد، بیان داشت: با توجه به آموزه­های دینی و سخنان رهبر معظم انقلاب و روحیه استکبارگری آمریکا، مذاکره با آن‌ها به ضرر و زیان ملت و نظام جمهور اسلامی است.

 

امام جمعه هویزه با بیان آیه «وَلَن تَرضى عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم» گفت: تا زمانی که به آرمان­ها و اهداف انقلاب اسلامی پایبند باشیم دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ادامه یافته و در صورت دست کشیدن از آنها به مصالحه و دوستی با ما خواهد پرداخت.

 

حجت الاسلام نیسی با اشاره به پایبندی ملت ایران به شعار مرگ بر آمریکا و عدم مذاکره با آن بیان داشت: سخنان امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و آموزه­های دینی از مذاکره با آمریکایی که خواهان تسلط برجهان و برچیده شدن استکبارستیزی است، منع می­کند.

 

وی با اشاره به این که دشمنان جمهوری اسلامی پس از ناکامی در رویارویی نظامی با مطرح کردن بحث مذاکره، خواهان نفوذ در کشور هستند، بیان داشت: مذاکره، راه نفوذ مخرب دشمن در بخش­های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اخلاقی و خانوادگی که افزون بر آن مهم­ترین هدف آنها از بین بردن آرمان­ها و تسلط بر نظام جمهوری اسلامی است.

 

امام جمعه هویزه با بیان بی­اعتنایی و بی­نیازی جمهوری اسلامی به غرب و استقلال، پیشرفت علمی، اقتصاد مقاومتی و مدیریت بی­نظیر رهبر معظم انقلاب اعلان داشت: تغییر معادلات سیاسی، بیداری اسلامی، گسترش انقلاب اسلامی و اسوه پذیری کشورهای جهان از آن و گسترش استکبار ستیزی جهانی، آمریکا را به مذاکره با جمهوری اسلامی سوق داده است.

 

وی با اشاره به این که جهان، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان قدرت اسلامی فرامنطقه ای پذیرفته است، ادامه داد: گسترش و رواج آموزه­های انقلاب اسلامی در جهان و تبعیت از آن، آمریکا و غرب را برآن واداشت تا برای جلوگیری از گسترش بیشتر جمهوری اسلامی به اجبار مذاکره کند.

 

حجت الاسلام نیسی در پایان با اشاره به سخن امام خمینی(ره) درباره برقراری رابطه با آمریکا گفت: تعبیر گرگ و میش در سخنان امام خمینی(ره) دلیلی بر صادق نبودن آمریکا در کردار و گفتار است و روحیه استکبارگری آمریکا در تضاد با آرمان­های انقلاب به ویژه استکبار ستیزی بوده و برقراری رابطه با آن زیان آور است./9466/302/ب1

ارسال نظرات