۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۳۰۱۱۰۷
مدیر واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان مشهد:

حوزه علمیه خراسان از پژوهشگران جوان و نوپای حوزه علمیه حمایت کند

خبرگزاری رسا ـ مدیر واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان گفت: به منظور بالا بردن درجه اعتبار مقالات و اقدامات پژوهشی پیگیر امتیاز علمی پژوهشی مقالات رسیده به دبیرخانه همایش اقتصاد مقاومتی هستیم.
نشست امروز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نشست هم اندیشی واحد پژوهش مدرسه علمیه عباسقلی خان با حضور حجت الاسلام صفرعلی فتح اللهی مدیر پژوهش حوزه علمیه خراسان در مدرسه علمیه عباسقلی خان صبح امروز برگزار شد


حجت الاسلام بوژمهرانی در ابتدای این نشست با بیان ضروت پژوهش در حوزه علمیه به بیان گزارشی از عملکرد واحد پژوهش این مدرسه پرداخت.


وی با بیان اینکه فراخوان همایش اقتصاد مقاومتی ازدیدگاه قرآن و حدیث آغاز شده است افزود: به منظور بالا بردن درجه اعتبار مقالات و اقدامات پژوهشی  پیگیر امتیاز علمی پژوهشی مقالات رسیده به دبیرخانه همایش هستیم. 


حجت الاسلام بوژمهرانی با اشاره به اینکه بسیاری از پژوهشگران در حوزه علمیه از طلاب جوان می باشند خواستار حمایت از پژوهشگران جوان و نوپای حوزه های علمیه شد.


خاطرنشان می شود این نشست که با حضور حجت الاسلام خیرآبادی مدیر مدرسه عباسقلی خان و تنی چند از اساتید برگزار شد رونمایی از سایت مدرسه علمیه عباسقلی خان، قرار دادن لینک سایت مدرسه عباسقلی خان در سایت مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان از جمله برنامه های جانبی این نشست بود.
/859/203/ب3

 

ارسال نظرات