۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۳۰۲۰۲۶
نمایشگاه مطبوعات؛

عضو جنبش انصارالله یمن عنوان کرد؛ تمام اعراب هم علیه ما همدست شوند دست از مقاومت برنخواهیم داشت

خبرگزای رسا ـ سید صادق الشرفی با اشاره به جنایات عربستان در یمن، گفت: عربستان به همراه چند کشور دیگر ائتلافی عربی بر ضد یمن تشکیل داد و عربستان در این ائتلاف دستورات آمریکا و اسرائیل را بر ضد مردم مظلوم یمن اجرا می کند و خوب شد که در این جنگ هم دست بودن عربستان با اسرائیل به خوبی برای همه روشن شد.
سيد صادق الشرفي  از اعضاي جنبش انصار الله يمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید صادق الشرفی از اعضای جنبش انصار الله یمن در نشستی که عصر روز پنجشنبه در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها برگزار شد، اظهارداشت: همان دست هایی که مانع پیشرفت انقلاب اسلامی ایران شدند، امروز نیز انقلاب یمن را تهدید می کنند، چراکه یمن نیز همچون ایران در موقعیتی استراتژیک قرار دارد و مردم این کشور محب اهل بیت(ع) هستند و مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

 

وی با بیان این که سیاست و استعمارگری غرب همیشه دنبال هدف قرار دادن فرهنگ و اندیشه ملت ها بوده است، ابراز داشت: شهید سیدحسین بدرالدین الحوثی، مؤسس انصارالله یمن نیز همیشه این خطر را حس می کرد و از قدیم عشق و علاقه خاصی به فرهنگ انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره) داشت، چرا که ایشان در گذشته به قم سفر کرده بود و روحیه استکبار ستیزی را به طور کامل لمس کرده بود و به همین خاطر توانست آن را در یمن هم به منصه ظهور برساند.

 

الشرفی با اشاره به این که سید حسین الحوثی در حرکت های خود چند گام اساسی برداشت، تبیین کرد: وی در گام نخست سعی کرد مردم یمن را از تفکرات استعمارگرانه غرب حفظ کند و در گام دوم یک نسل مسلمان به معنای واقعی کلمه تشکیل داد تا روحیه انقلابی و مبارزه با استکبار را در مردم یمن گسترش دهد.

 

وی تصریح کرد: وقتی استکبار جهانی روحیه مقاومتی یمن را مشاهده کرد، دست نشانده خود عبدالله صالح را روی کار آورد و شما دیدید که در پنج نبرد نابرابر تعداد زیادی از مردم را به خاک و خون کشید؛ اما مردم یمن با هوش و بصیرت خود صالح را بیرون کردند و به عنوان پرچم دار مقاومت در منطقه شناخته می شوند.

 

عضو جنبش انصارالله یمن در ادامه با اشاره به جنایات عربستان در این کشور، افزود: عربستان به همراه چند کشور دیگر ائتلافی عربی بر ضد یمن تشکیل داد و در این ائتلاف دستورات آمریکا و اسرائیل را بر ضد مردم مظلوم یمن اجرا می کند و خوب شد که در این جنگ هم دست بودن عربستان با اسرائیل به خوبی برای همه روشن شد.

 

وی در پایان تأکید کرد: ملت مسلمان یمن هیچ گاه از مقاومت دست بر نمی دارد و اگر تمام کشورهای عربی هم علیه ما فعالیت کنند مقاومت را ادامه می دهیم تا زبانزد خاص و عام بشویم./1330/پ200/ج

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات