۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳۰۲۳۹۲

راه‌اندازی گروه تبلیغی راویان انتظار در مسجد مقدس جمکران

خبرگزاری رسا ـ مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: گروه تبلیغی راویان انتظار با محور قرار دادن «فرهنگ انتظار و سبک زندگی اسلامی»، فعالیت‌های تبلیغی کاروان‌ها و اردوهای زیارتی مسجد مقدس جمکران را پوشش می‌دهند.
تبليغ

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد نصیری با اشاره به اینکه سالانه بیش از 20 میلیون نمازگزار از ایران اسلامی و ده‌ها کشور جهان به مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند، اظهار کرد: معاونت فرهنگی این مکان مقدس اقدام به راه‌اندازی گروه تبلیغی راویان انتظار کرده است تا بتوانند معارف علوی و نبوی را در دوران انتظار برای تشنگان حق و حقیقت تبیین و تشریح کنند.


مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: گروه تبلیغی راویان انتظار با محور قرار دادن «فرهنگ انتظار و سبک زندگی اسلامی» و با شعار عبودیت و مهدویت، فعالیت‌های تبلیغی کاروان‌ها و اردوهای زیارتی مسجد مقدس جمکران را پوشش می‌دهند.


حجت الاسلام نصیری بیان کرد: در گروه تبلیغی راویان انتظار، استادان، طلاب و فضلای ارجمند و برخوردار از علوم و فنون رایج گفتگوهای چهره به چهره و تخصص‌های مهدوی فعالیت می کنند و به زائران ایرانی و غیرایرانی این مسجد، خدمت‌رسانی فرهنگی می‌کنند و به تبلیغ و ترویج فرهنگ انتظار و مهدی‌باوری می‌پردازند.


وی تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این گروه، نشر فرهنگ انتظار و مهدویت در میان زائران ایرانی و غیر ایرانی است و این گروه در نظر دارد با پیوند دل‌ها به امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و زدودن غبار غفلت و بی‌خبری از سطح باورهای فطری به ایجاد جریان روان و سیال مهدی‌باوری با تکیه بر عقلانیت دینی و خرافه‌پرهیزی بپردازد.


مدیر تبلیغ و ارتباطات فرهنگی مسجد مقدس جمکران یادآور شد: گروه تبلیغی راویان انتظار، با رصد و مدیریت جریان‌های انحرافی مهدویت و توزیع مخاطبان آنها، بر محور معارف اسلام ناب محمدی حرکت می‌کند.


حجت الاسلام نصیری گفت:گروه تبلیغی راویان انتظار با برنامه‌ریزی، تدوین اولویت‌ها و ایجاد سازوکار واقع‌بینانه و منطقی، به راهنمایی گردشگران دینی و روایت مسجد مقدس جمکران می‌پردازد، همچنین این گروه، متون و محتواهای آموزشی، پژوهشی، رسانه‌ای، دیجیتالی و تبلیغی را بر اساس مخاطبان هدف، تهیه، تدوین و توزیع می‌کند.


وی در پایان عنوان کرد: گروه تبلیغی راویان انتظار در مسجد مقدس جمکران از فعالان فرهنگی و راویان فرهنگ مهدوی دعوت می‌کند که به این گروه بپوندند و در این عرصه فعالیت کنند./1323/د101/ف

 

منبع: روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات