۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۳۰۲۶۲۷
مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور:

روح تربیت قرآنی در مؤسسه مهد قرآن و عترت موج می‌زند

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با بیان اینکه روح تربیت قرآنی در مؤسسه مهد قرآن حاکم است، گفت: ترویج و نشر فعالیت‌های شاخص آموزش‌های قرآنی در کشور تجلی اخلاص مربیان و مسؤولان مهد قرآن است.
مؤسسه مهد قرآن  و عترت

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن محمدی، مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور، در دیدار از مؤسسه مهد قرآن با توجه به پیشینه ممتاز فعالیت های صورت گرفته در بخش آموزش حفظ و مفاهیم قرآن این مؤسسه مردم نهاد گفت: توسعه، ترویج و نشر فعالیت های شاخص آموزش های قرآنی در کشور تجلی اخلاص، تجارب علمی و تخصصی اساتید، مربیان و مسؤولان مهد قرآن است.

 

در این دیدار سید محمود چاوشی مدیر مؤسسه مهد قرآن تقویت ارتباط و تعامل مؤسسات قرآنی با اتحادیه را موجب ارتقاء و اعتلای فعالیت های قرآن در کشور دانست و استمرار حمایت و پشتیبانی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور را از مؤسسه مهد قرآن خواستار شد.

 

بنابر این گزارش محمود کریمی معاون آموزش مهد قرآن نیز در این دیدار وظیفه اتحادیه تشکل های قرآن و شورای توسعه قرآنی را صیانت و مطالبه حقوق همه جانبه جامعه قرآنیان برشمرد.

 

این گزارش حاکیست آقای محمدی مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور در پایان دیدار خود اتحادیه را زبان و نماینده مؤسسات قرآن مردم نهاد در مراجع قانونی دانست و پی گیری برخی مطالبات از جمله اختصاص بودجه قابل توجه و بیمه فعالان قرآنی را از مراجع ذیصلاح مورد تأکید قرار داد./998/د101/ف

 

منبع: مؤسسه مهد قرآن و عترت کشور

ارسال نظرات