۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۳۰۲۶۹۶
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل:

ده گفتمان دینی در مساجد، مدارس و حوزه‌های علمیه زابل برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ حجت ‌الاسلام عارفی گفت: از 13 تا 19 آبان‌ماه ده گفتمان دینی با موضوعات بصیرتی و اخلاقی در مساجد، مدارس و حوزه‌های علمیه شهرستان زابل برگزار شد.
حجت الاسلام عارفي

حجت ‌الاسلام محسن عارفی رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: از 13 تا 19 آبان‌ماه ده گفتمان دینی با موضوعات بصیرتی و اخلاقی در مساجد، مدارس و حوزه‌های علمیه شهرستان زابل برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: موضوعات این گفتمان‌ها شامل «تهاجم فرهنگی»، «سبک زندگی اسلامی»، «انقلاب دوم»، «انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار»، «امر به معروف و نهی از منکر» و مسائل دینی از قبیل اخلاق، حجاب، احکام و نماز است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این مراسم عمدتا از میان جوانان بود، افزود: سخنرانی این جلسات را اساتید حوزه‌های علمیه از جمله حجج اسلام ابوالفضل نیکوئیان، سید‌قاسم هاشمی‌امین، پاسبان حیدری، عبدخدایی، حسن جلالی‌نژاد و خانم پیری بر عهده داشتند.

 

حجت ‌الاسلام عارفی بیان کرد: هدف از برگزاری این گفتمان‌های دینی، بصیرت‌افزایی و افزایش آگاهی نسل جوان در خصوص ترفندهای دشمن در جنگ نرم و شیوه مقابله با آن‌ها که امروزه اهمیت فراوانی دارد، می‌باشد./831/303/ب3

ارسال نظرات