۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۳۰۲۷۸۶
دبیر علمی جشنواره پژوهشی بانو امین تشریح کرد؛

محورهای تعریف شده جشنواره بین‌المللی بانو مجتهده امین

خبرگزاری رسا ـ دبیر علمی جشنواره پژوهشی بین المللی بانو امین گفت: پیش نشست‌های این جشنواره در موضوعات و محورهای تعریف شده در جشنواره با گرایش تفسیر و علوم قرآن، فقه، فلسفه و کلام، مطالعات اسلامی زنان، اخلاق و تربیت و تاریخ و سیره برگزار شده و در حال برگزاری هستند.
نشست خبري جشنواره بين المللي بانوامين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خانم فقیهی مقدس در نشست خبری جشنواره پژوهشی بین المللی بانو امین که از سوی معاونت پژوهشی جامعه‌الزهرا(س) در ساختمان آموزش این حوزه علمیه خواهران برگزار شد، به بیان محورهای علمی این جشنواره پرداخت.

 

دبیر علمی جشنواره پژوهشی بین المللی بانو امین اظهار داشت: در بخش علمی جشنواره، محورهایی مورد اهتمام قرار گرفته است که نخست، برگزاری جلسات شورای سیاستگذاری آن است.

 

وی ادامه داد: برگزاری جلسات شورای سیاستگذاری و شورای علمی جشنواره پژوهشی بین المللی بانو امین با بهره گیری از اساتید فرهیخته و کارشناسان برجسته برگزار شد و به تصمیم گیری در خصوص نحوه نظارت علمی آثار ارسالی پرداختند.

 

فقیهی مقدس ابراز کرد: محور دیگری که در خصوص فعالیت‌های علمی همایش صورت گرفت، برگزاری پیش نشست‌های علمی و اجرایی آن است.

 

وی افزود: این پیش نشست‌ها در موضوعات و محورهای تعریف شده در جشنواره با گرایش تفسیر و علوم قرآن، فقه، فلسفه و کلام، مطالعات اسلامی زنان، اخلاق و تربیت و تاریخ و سیره برگزار شده‌اند.

 

دبیر علمی جشنواره پژوهشی بین المللی بانو امین خاطرنشان کرد:‌ تاکنون دو پیش نشست برگزار شده و برنامه ریزی شده تا قبل از برگزاری جشنواره حداقل چهار پیش نشست دیگر برگزار شود.

 

فقیهی مقدس یادآور شد: برگزاری نمایشگاه از آثار رسیده و چاپ چکیده آثار برگزیده از فعالیت‌های دیگر بخش علمی جشنواره است./997/پ202/ف2

ارسال نظرات