۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۰۲۹۱۱
مدیر کل ارشاد هرمزگان:

متولیان فرهنگی به معیشت و رفاه بزرگان فرهنگ و هنر توجه کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بر رسیدگی به وضعیت معیشت و زندگی اهالی فرهنگ و هنر و به ویژه نویسندگان تأکید کرد و گفت: از مهم‌ترین وظایف متولیان فرهنگی توجه به معیشت و رفاه بزرگان فرهنگ و هنر است، زیرا تولید اثر فاخر و ارزشمند به ذهنی آسوده و رفاه نسبی بستگی دارد.
فرهنگ و هنر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عصر امروز در حاشیه دیدار با نویسندگان و مؤلفان پیشکسوت هرمزگان غلام وکیلی، پروانه بیابانی و فرزانه فرخی نژاد با تأکید بر اهمیت جایگاه و شأن نویسندگان و اندیشمندان در ارتقای سطح فرهنگی استان گفت: همیشه در طول تاریخ نویسندگان از شأن و منزلت خاصی در نزد مردم و دولت ها برخوردار بوده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : آن چه هرمزگان به لحاظ فرهنگی به آن می بالد و افتخار می کند دستاوردهای گرانسنگی است که توسط نویسندگان صورت گرفته و این گنجینه و دستاورد برای سال های متمادی برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.

 

وی بر رسیدگی به وضعیت معیشت و زندگی اهالی فرهنگ و هنر و به ویژه نویسندگان تأکید کرد و اظهار داشت: از مهم‌ترین وظایف متولیان فرهنگی توجه به معیشت و رفاه بزرگان فرهنگ و هنر است، زیرا تولید اثر فاخر و ارزشمند به ذهنی آسوده و رفاه نسبی بستگی دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یادآور شد: این اداره کل تمام سعی و تلاش خود را در جهت حمایت از نویسندگان، مؤلفان، شاعران و اهالی فرهنگ و هنر به ویژه در حوزه حمایت آثار به عمل خواهد آورد.

 

وی در این دیدارها، سلامتی زود هنگام فرزانه فرخی نژاد را از خداوند متعال خواستار شد و به صورت مستقیم در جریان وضعیت درمان و بهبودی وی قرار گرفت.

 

گفتنی است، در این دیدارها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اهدای لوح سپاس و هدایا از زحمات غلام وکیلی ، پروانه بیابانی و فرزانه فرخی نژاد تقدیر و تشکر به عمل آمد./851/203/ب2

ارسال نظرات