۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۳۰۲۹۲۸
فرمانده سپاه بردسکن؛

خطر نفوذ با توجه به نیرنگ بازی و سابقۀ سیاه آمریکایی‌ها جدی است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهرستان بردسکن گفت: جدی گرفتن خطر نفوذ آمریکاییها، ناشی از نیرنگ بازی، روحیه نفاق و تجربه ای است که ما از آنان داریم.
فرمانده سپاه بردسکن

 به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با آغازین روزهای ماه صفر و ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(ع)به همت کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بردسکن، همایش بزرگ بصیرتی فرهنگیان در محل حسینیه ثار الله(ع) این شهرستان برگزار شد.


این مراسم که با حضور حداکثری فرهنگیان خواهر بسیجی برگزار شد علی محبی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن، در سخنانی ضمن محکوم نمودن اعمال ننگین تروریستهای تکفیری در سوریه، عراق، فرانسه و لبنان این گروه را جیره خور آمریکای جنایتکار عنوان کرد.


محبی ادامه داد: اینکه مقام معظم رهبری خطر نفوذ را در بیانات خود مطرح می کنند ناشی از نیرنگ بازی و روحیه نفاق آمریکایی ها و تجربه ای است که ما از آنان داریم.


وی تأکید کرد: چنانچه بر این امر مهم(نفوذ) که از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است مراقبت و مواظبت نداشته باشیم، آسیب های جدی بر کشور ما تحمیل خواهد شد که با تبعیت و اطاعت از ولایت فقیه باید از خطر نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.


غلامحسین غفوری،مدیر آموزش و پرورش بردسکن، نیز در این مراسم ضمن تقدیر از بسیجیان فرهنگی گفت: همایش های بصیرتی فرصتی ناب است تا نسبت به افزایش بصیرتی معلمان به عنوان مهمترین و تاثیرگذار ترین افراد جامعه اقدام شود.


وی با اشاره به ارزش و اهمیت بسیج در جامعه این اقدام امام راحل(ره) و عظیم الشان در تشکیل ارتش 20میلیونی را بسیار مطلوب عنوان کرد.


غفوری بیان داشت: امروز به برکت حضور بسیج در جامعه شاهد پیشرفتهای گسترده در برنامه های مختلفی هستیم.


وی اذعان کرد: امروز امنیت و آرامش حاکم بر کشور ایران اسلامی ستودنی است و این از توجهات حضرت باریتعالی و ائمه اطهار سلام الله علیهم و برکت خون شهداست .


رئیس آموزش و پرورش افزود: بر خود می بالیم که امروز در مهمترین جلسات منطقه ای و جهانی از نمایندگان جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری تاثیر گذار و مهم دعوت به عمل می آید.

 

وی با اشاره به نشستهای وین و دعوت از ایران اسلامی گفت: نظرات ارزشمند و دیپلماتیک قوی ایران تاکنون باعث شده که توطئه کشورهای مغرض علیه ملت مظلوم و دولت سوریه خنثی شود و ما معتقدیم که فقط مردم سوریه باید در زمینه کشور خود تصمیم گیری کنند./859/102/ب2

ارسال نظرات