۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۳۰۳۴۶۸
حجت الاسلام حاج علی اکبری:

بصیرت افزایی جوانان دسیسه های فرهنگی دشمن را خنثی می‎کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با اشاره به نقشه های دشمن در رابطه با گمراه کردن جوانان، گفت: بصیرت افزایی جوانان دسیسه های فرهنگی دشمن را خنثی می کند.
 دانش آموزان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، عصر امروز در «همایش طلایه داران فردا» در جمع دانش آموزان پسر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان لرستان گفت: در جبهه جنگ نرم جوانان و نوجوانان مورد هدف دشمنان قرار دارند.

 

وی با بیان این که دشمنان امروز جنگ فکری و فرهنگی را برای کمرنگ کردن عقاید و باورهای اخلاقی، معنوی و دینی جوانان پیش گرفته اند، افزود: دشمن برای انحراف جوانان از دو تیر شبهه و شهوت استفاده می کند.

 

حجت الاسلام حاج علی اکبری با تأکید بر تقویت ایمان جوانان خاطرنشان کرد: با توکل بر خدا و خویشتن داری جوانان از گناه دسیسه های دشمن خنثی می شود.

 

وی با تأکید بصیرت افزایی جوانان و هوشیاری نسبت به دسیسه های فرهنگی دشمن عنوان داشت: بصیرت افزایی جوانان دسیسه های فرهنگی دشمن را خنثی می کند.

 

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور تصریح کرد: جوانان انقلابی ما با پیروی از فرموده های رهبر معظم انقلاب و پیروی از آرمان های انقلاب و امام راحل نقشه های شوم دشمن را خنثی خواهند کرد.

 

وی دوران جوانی را بهترین فرصت دانست و اظهار داشت: جوانان با بهره گیری از دوران جوانی باید بر خودسازی معنوی و تقویت اعتقادات دینی خود تلاش کنند.

 

حجت الاسلام حاج علی اکبری در ادامه خطلاب به جوانان تأکید کرد: در عرصه علمی تلاش کنید و در سایه علم و دانش بر اقتدار و صلابت ایران اسلامی بیافزایید.

 

وی پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی امروز را مرهون تلاش و مجاهدت جوانان دانست و گفت: شما جوانان به عنوان آینده سازان کشور در سایه علم و دانش باید آینده کشور را بسازند.

 

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور یادآور شد: اتحادیه های انجمن های اسلامی امروز در جهت تحقق فرمایشات رهبری تلاش می کنند.

 

وی تصریح کرد: اتحادیه های انجمن های اسلامی دانش آموزان با الگودهی و آگاه سازی به جوانان باید در تحکیم باورهای اعتقادی و انقلابی جوانان تلاش کنند.

 

حجت الاسلام حاج علی اکبری با تأکید بر این که در 50 سال آینده باید بر قله ی دانش جهان بایستیم، افزود: در کسب علم و دانش روز باید پایه های علمی خویش را تقویت کرد./9459/202/ب3 

 

ارسال نظرات