۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۰۳۷۴۶
امام جمعه موقت ساری:

بحران امروز اروپا نتیجه حمایت های آن‌ها از تروریست است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری به جنایت های داعش در منطقه همچنین کشورهای اروپایی اشاره کرد و با بیان این که امروز خطر داعش برای همه دنیا است، گفت: بحران امروز اروپا نتیجه سیاست های غلط این کشورها در حمایت از گروه های تروریستی است.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به جایگاه نسل جوان در رشد و بالندگی جامعه اشاره کرد و با بیان این که نسل جوان همواره تحول آفرین بوده است، گفت: امروز دشمن همه توان خود را در جهت زدودن هویت دینی نسل جوان به کار گرفته است که باید هوشیار بود.

 

وی با اشاره به این که دشمنان با گسترش شبکه های اجتماعی تلاش می کنند هویت دینی و انقلابی نسل جوان جامعه ما را تضعیف کنند، افزود: دشمن با شبکه‌های اجتماعی، شایعه و دروغ‌پردازی، ترویج مظاهر سکولار و غیر دینی هویت‌های فرهنگی و ملی ما را نشانه گرفته است.

 

امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که شبکه های اجتماعی امروز با هدف انحراف نسل جوان از سوی دشمنان تقویت می شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه در این شبکه های اجتماعی شبهات دینی، سیاسی و فرهنگی علیه اسلام و انقلاب مطرح می شود.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که شبکه‌های آلوده اجتماعی تهدیدی جدی برای کشور و نظام هستند، تاکید کرد: باید نسبت به هنجارشکنان اجتماعی برخورد جدی شود.

 

حجت الاسلام یوسف پور از نسل جوان به عنوان مهم ترین سرمایه های انقلاب یاد کرد و گفت: امروز نسل جوان نیازمند توجه ویژه مسؤولان هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن هفته بسیج اشاره کرد و افزود: به برکت وجود و حضور بسیج در صحنه های مختلف، جامعه اسلامی ایران روز به روز به سمت موفقیت و پیشرفت نزدیک تر می‌شود.

 

امام جمعه موقت ساری افزود: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس با پشتوانه ولایت و با تکیه بر اعتقادات خالصانه خود، توانست پاسخگوی خوبی به نیازهای آن دوره تاریخ انقلاب اسلامی باشد.

 

حجت الاسلام یوسف پور، شجره طیبه بسیج را یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) خواند و تصریح کرد: پس از تشکیل بسیج مستضعفین در سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره)، اثرات و برکات این نهاد در جامعه مشهود و آشکار است به طوری که در همه عرصه های دفاعی، سازندگی و پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی بسیج حضور جدی دارد.

 

امام جمعه موقت ساری همه مردم ایران را بسیجی دانست و اظهار داشت: دشمنان از فعالیت های این نهاد در زمینه های مختلف هراس دارند، چراکه حضور بسیج در جامعه باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

 

وی با اشاره به تفکر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در این خصوص، خاطرنشان کرد: مقابله با استکبار، قیام در مقابل انحرافات و توطئه های دشمنان، مبارزه در عرصه های علمی و عملی و تعلیم و تربیت جوانان، از مهم ترین وظایف بسیج است که نشانگر اجتماعی بودن این قشر در کشورمان است.

 

حجت الاسلام یوسف پور بسیج را بزرگ‌ترین مؤلفه اقتدار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: این نهاد مردمی از ابتدای تأسیس تا به امروز همواره در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی پیشگام بوده است.

 

امام جمعه موقت ساری بر ضرورت برخورد جدی و قانونی نیروی انتظامی با هنجارشکنان در جامعه تأکید کرد و با بیان این که متأسفانه امروز شاهد رشد برخی ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستیم، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی نقش بسیار مهمی در برخورد با این عوامل دارند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایت های داعش در منطقه و همچنین کشورهای اروپایی اشاره کرد و با بیان این که امروز خطر داعش برای همه دنیا است، افزود: بحران امروز اروپا نتیجه سیاست های غلط این کشورها در حمایت از گروه های تروریستی است.

 

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که آمریکا و اروپا داعش و گروه های تروریستی برای بحران و آشوب در منطقه خاورمیانه به وجود آوردند، بیان داشت: امروز همین داعش بلای جان اروپایی ها شده است.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که اروپا و آمریکا خودشان این گروهک‌ها را بنیان‌گذاری کردند اما مدعی مبارزه با تروریسم هستند، هشدار داد: اروپا و آمریکا با جنایت‌های داعش در حال خوردن دست‌پخت خود هستند.

 

وی با اشاره به این که غرب باید سیاست های خود را در برابر این گروه های جنایت کار تغییر دهند، افزود: امروز تنها ایران است که با جدیت در برابر این گروه های تروریستی ایستاده است./950/201/ب1

ارسال نظرات