۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۳۰۳۹۲۳
رییس اداره اوقاف و امور خیریه کاشان مطرح کرد؛

50 درصد رتبه قرآنی استان اصفهان به کاشان رسید

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: فرهیختگان قرآنی شهرستان کاشان درسی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان 50 درصد رتبه های برتر رشته های حفظ را به خود اختصاص دادند.
حجت الاسلام جعفر جنتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، جعفر جنتی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان، پیش از ظهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران، گفت: حافظان و قاریان قرآن کریم شهرستان کاشان در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در بین 25 شهرستان استان هفت رتبه برتر استان اصفهان را به خود اختصاص دادند.

 

وی با اشاره به این که خانم ربابه تونئی از شهرستان کاشان رتبه اول رشته حفظ کل قرآن کریم استان اصفهان را کسب کرد یاد آورشد: مصطفی اصفهانیان نیز از شهرستان کاشان رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن کریم استان اصفهان را به خود اختصاص داد.

 

جنتی همچنین با اشاره به این که حافظان کاشانی قرآن هر سه رتبه برتر رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم استان اصفهان را کسب کردند گفت: عباس چنینی، سید مهدی بنی هاشمی و محسن محمدی سده به ترتیب رتبه های اول تا سوم رشته حفظ 20 جزء سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه در مرحله استانی را کسب کردند و توانستند گوی سبقت را از 25 شهرستان دیگر ربوده و حفظ 20 جزء را منحصراً به شهرستان کاشان اختصاص دادند.

 

به گفته وی، قاری و حافظ روشندل کاشانی امیر حسین جهین نیز موفق به کسب رتبه دوم حفظ 10 جزء مسابقات سازمان اوقاف و امورخیریه استان اصفهان شد.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان همچنین یاد آورشد: محمد جوانمردی رتبه دوم حفظ 5 جزء قرآن کریم این مسابقات را به خود اختصاص داد.

 

جنتی یادآور شد: 43 نفر از برترین های مسابقات مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه با کسب رتبه های اول تا سوم رشته های مختلف را کسب کنند و جواز حضور در مرحله استانی این مسابقات را کسب کردند.  

 

وی یادآور شد: مرحله شهرستانی در شهرستان کاشان برگزار شد 43 نفر از برترین های قرآنی کاشان حائز رتبه های اول تا سوم رشته های حفظ کل، 5 جزء، 10 جزء، 20جزء، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی را کسب کردند و در مرحله استانی این مسابقات نیز هفت رتبه برتر استان اصفهان را به دست آوردند و جواز حضور در مسابقات کشور را به خود اختصاص دادند./1307/202/ب3

 

ارسال نظرات