۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۳۰۴۱۵۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تقویت تفکر بسیجی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر هوشیاری نسبت به دسیسه های دشمن در جبهه جنگ نرم و نفوذ به درون کشور، گفت: تقویت تفکر بسیجی از راه های جلوگیری از نفوذ دشمن است.
نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز در مراسم سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز که در سالن محمد رسول الله(ص) این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج جز خدا به هیچ‌کس تکیه نمی‌کند.

 

وی بسیج را به معنای واقعی دیانت، ولایت‌پذیری و دفاع از ارزش‌ها دانست و افزود: استقامت و پایداری در راه خدا از طریق ولایت‌پذیری نکات برجسته بسیج است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که بسیج با حضور عناصر انقلابی و متدین شکل گرفته است، عنوان داشت: ایمان و استقامت در برابر سختی‌ها مهم ترین ویژگی بسیج است.

 

وی در ادامه با اشاره به توطئه تجزیه ایران در خوزستان، آذربایجان و کردستان در اوایل انقلاب ادامه داد: نخستین توطئه دشمنان با استقامت و پایداری مردم خنثی شد.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به استقامت مردم در ماجرای طبس یادآور شد: در این واقعه با وجود تجهیزات کامل آمریکا، در سایه استقامت مردم و توجه ویژه خداوند آمریکا در صحرای طبس زمین‌گیر شد.

 

وی تصریح کرد: با بررسی حوادث تاریخی انقلاب متوجه می شویم که همواره ایمان و استقامت ملت راهگشا بوده و رمز پیروزی و موفقیت در برابر دشمن و عرصه های مختلف ایمان و استقامت بوده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی پیام شهدا را امروز همین ایمان و استقامت بیان کرد و گفت: نتیجه استقامت، مقاومت و ایمان ملت ایران دوران دفاع مقدس است که نقطه اوج افتخار آفرینی ملت است.

 

وی در ادامه خاموش کردن آتش فتنه 88 از سوی مردم و با پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب در این راستا را از دیگر نشانه های استقامت و ایمان ملت ایران عنوان کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان  با بیان این که امروز دشمنان نظام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام بیکار نیستند و جنگ نرم را راه اندازی کردند، ادامه داد: دشمنان در قالب جنگ نرم به دنبال تغییر باورها و اعتقادات ملت ایران هستند.

 

وی با تأکید بر هوشیاری و بصیرت کافی در برابر دسیسه های دشمن اظهار داشت: امروز بسیجیان در جبهه جنگ نرم باید همچون دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان بایستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تقویت تفکر بسیجی را مهم ترین و بهترین راه مقابله با دسیسه های فرهنگی غرب دانست و خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تفکر بسیجی از راه‌های جلوگیری از نفوذ دشمن است.

 

بسیج پرچم دار اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در لرستان بسیج را پرچم دار اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: از دیگر راه‌های مقابله با نفوذ دشمن، نگاه به داخل کشور و تقویت اقتصاد مقاومتی است که بسیج در اجرای آن نقش بسزایی دارد./9459/202/ب3

ارسال نظرات