۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۳۰۴۴۰۴
آیت الله دری نجف آبادی:

همت عالی و تلاش برای تولید با کیفیت گره‌گشای مشکلات کشور است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که مردم ایران اسلامی بهبود شرایط اقتصادی کشور را در گرو نتیجه مذاکرات هسته ای می دانند، گفت: مسؤولان ایران اسلامی باید هوشیار باشند که برجام و پساتحریم تنها یک فرصت است و آنچه از مشکلات گره گشایی می کند همت عالی و تلاش برای کیفیت در تولید است.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ظهر امروز دوشنبه دوم آذر در نشست با مدیرعامل و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی در اراک با بیان این که کیفیت در تولید باید به عنوان سرلوحه امورات تولیدکنندگان قرار گیرد، گفت: تزریق نا بجا و بدون کارشناسی منابع مالی از طریق تسهیلات کم بهره چاره ساز رکود صنعت نیست.

 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: امروز شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی بهترین و مرغوبترین اراضی استان را در اختیار صنعتگران قرار داده است و صنعتگران استان مرکزی باید به ازای زمین و خدمات ارزشمندی از قبیل آب، برق و گاز، گام های مؤثری را در راستای ارتقای بهره وری و ظرفیت اقتصادی استان بردارند.

 

ملت شرایط اقتصادی کشور را در گرو نتیجه مذاکرات می دانند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان این که مردم ایران اسلامی بهبود شرایط اقتصادی کشور را در گرو نتیجه مذاکرات هسته ای می دانند، گفت: مسؤولان ایران اسلامی باید هوشیار باشند که برجام و پساتحریم تنها یک فرصت است و آنچه از مشکلات گره گشایی می کند همت عالی و تلاش برای کیفیت در تولید است.

 

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که در دوران پساتحریم مهم ترین تکلیف صنعتگران تولید کیفی و افزایش مزیت رقابتی برای محصولات است، گفت: کارآفرینان خوش فکر در عرصه صنعت با حمایت های دولتی به میدان می آیند و در کنار آن به تولید ثروت، حرکت دادن چرخ های تولید و اشتغالزایی می پردازند.

 

امام جمعه اراک با بیان این که تولید با کیفیت منجر به حمایت از صنعتگران و فعالان شرکت های صنعتی می شود، خاطرنشان کرد: اگر تولید با کیفیت در راس امور صنعتگران قرار نگیرد هر گونه حمایت های مالی از این اقشار هدر رفت سرمایه ملی را به همراه دارد.

 

استفاده از فرصت ها برای توانمندسازی

آیت الله دری نجف آبادی مسؤولان صنایع باید پس از صدور پروانه های فعالیت و واگذاری زمین و ارائه خدمات پایه، فعالیت صاحبان صنایع را مورد ارزیابی قرار داده همچنین در صورت عملکرد ضعیف، از طریق مراجع قانونی با آن ها برخورد کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه اظهار داشت: رویه های ناصحیح در حمایت و راهبری صنایع متوسط و کوچک در سال های قبل باید درس عبرتی باشد و نباید هیچ فرصتی برای توانمندسازی واقعی صنعت برای رقابت های تولیدی نادیده گرفته شود.

 

شایان ذکر است، استان مرکزی با استقرار بیش از سه هزار واحد صنعتی به عنوان قطب چهارم صنعت کشور شناخته شده است و هم اکنون دو هزار و 392 واحد صنعتی متوسط و کوچک در چهار هزار هکتار فضای شهرک های صنعتی این استان مستقر هستند./842/202/ب1

ارسال نظرات