۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۳۰۴۴۶۴

آزمایشگاه و کلینیک‌های تخصصی دارالشفای مسجد جمکران راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ هیأت مدیره موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران مصوب کرد، آزمایشگاه و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی در درمانگاه دارالشفاء حضرت مهدی(عج) دائر شود.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه هیئت مدیره موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران با حضور تمام اعضاء این هیئت مدیره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه برنامه‌ریزی برای پیگیری و انجام رهنمودهای حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس در خصوص حوزه‌های کاری این موسسه صورت گرفت.

در ادامه مطمئنیان مشاور تولیت مسجد مقدس جمکران در امور ساختار و تشکیلات این مکان مقدس به ایراد سخن پرداخت و ساختار تشکیلاتی پیشنهادی برای موسسه املاک و موقوفات و دلایل آن را مطرح کرد.

پس از آن نظرات هیئت مدیره در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت.

 در جلسه پیشین هیئت مدیره موسسه املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران نیز فعال شدن آزمایشگاه در درمانگاه دارالشفاء حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه) در راستای خدمات درمانی مناسب به زائرین و نمازگزاران در دستور کار قرار گرفت و به تصویب رسید.

همچین مقرر شد کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در این درمانگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قم در آینده‌ای نزدیک ایجاد شود تا این درمانگاه خدمات بیشتری به مردم ارائه کند.

گفتنی است، در این کلینیک ارائه خدمات درمانی بر اساس طرح نظام سلامت و با تعرفه‌ی دولتی صورت می‌گیرد./1323/د101/ف2

 

منبع:روابط عمومی مسجد مقدس جمکران

ارسال نظرات