۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۳۰۶۷۹۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تشریح کرد؛

اهداف و رویکرد برنامه های دهه فجر در استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تشریح اهداف و رویکرد برنامه های دهه فجر در این استان، گفت: یکی از رویکردهای بزرگداشت دهه فجر امسال تبیین حضور شکوهمند مردم در انتخابات و معرفی معیارهای اصلح‌ گزینی بر اساس مؤلفه‌های ارزشی و انقلابی است.
دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نخستین نشست تخصصی ستاد دهه فجر این استان اظهار داشت: یکی از رویکردهای بزرگداشت دهه فجر امسال تبیین حضور شکوهمند مردم در انتخابات و معرفی معیارهای اصلح‌ گزینی بر اساس مؤلفه‌های ارزشی و انقلابی است.

 

 

وی افزود: برنامه ‌های بزرگداشت دهه فجر امسال با محوریت سیاست ‌های کلی محتوایی برنامه ‌ها، امید آفرینی، همدلی و همزبانی، خودباوری و تبیین شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی اجرا می ‌شود.

 

 

گرجی با بیان این که بصیرت‌ افزایی و بازخوانی و تدوین اهداف انقلاب با تأکید بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب نخستین برنامه در راستای برگزاری برنامه ‌های دهه فجر امسال است، ادامه داد: تبیین جایگاه و نقش ولایت ‌فقیه در برپایی و استقرار و پویایی انقلاب و حضور مردم در تداوم انقلاب از مفاهیم مهم برنامه ‌های محتوایی امسال است.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آگاهی ‌افزایی نسبت به روش ‌ها و سازوکارهای استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی و نمایش جلوه‌ های کارآمدی انقلاب اسلامی در زمینه‌ های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ترسیم روند رشد انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی علی ‌رغم توطئه‌ ها، از دیگر هدف‌های مورد نظر برنامه‌های دهه فجر امسال است.

 

 

این مقام مسؤول گفت: تبیین معیارهای دشمنی با انقلاب اسلامی و شناسایی مصادیق آن در زمینه‌های گوناگون، شناسایی و معرفی بسترهای نفوذ دشمن و خنثی ‌سازی آن و تبیین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در زمینه آگاهی ‌بخشی به مردم در راستای خنثی‌ سازی توطئه‌ها، تبیین دیدگاه امام در راستای حفظ وحدت و یکپارچه ‌سازی رفتاری و گفتاری از دیگر اهداف در نظر گرفته شده برای برنامه‌ های محتوایی دهه فجر است.

 

 

وی سیاست ‌های کلی در 37 سال پیروزی انقلاب اسلامی را زمینه ‌سازی برای رشد و تعالی و ترویج آرمان ‌های انقلاب، معرفت ‌افزایی، توجه ویژه به آگاهی جوانان از اهداف انقلاب، توجه به عوامل آسیب ‌زننده به انقلاب و حضور گسترده در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: لازم است در راستای برگزاری برنامه ‌های دهه فجر ارتباط با دانشگاه ‌ها افزایش یابد.

 

 

گرجی برگزاری مناسبت ‌ها از جمله یوم‌ الله 22 بهمن را فراهم کردن بستری برای حضور جوانان و نوجوانان، مشارکت تشکل‌ ها، احزاب و گروه‌ ها و تقویت وحدت، همبستگی و انسجام ملی دانست.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته 347 مراسم سالروز ورود امام برگزار شد که 114 هزار نفر در این مراسم ها حضور داشتند.

 

 

این مقام مسؤول ادامه داد: سال قبل 2 هزار و 760 جشن پیروزی انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار و در 173 نقطه از استان مهمانی لاله‌ ها همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

 

وی یادآور شد: سال گذشته راهپیمایی 22 بهمن در 117 نقطه استان برگزار و 292 هزار نفر در سراسر استان در این مراسم با شکوه شرکت کردند.

 

 

گرجی برگزاری مراسم دهه فجر را نشان از اهتمام به انقلاب اسلامی برای تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: نباید از اصل نفوذ غافل شد.

 

 

وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی 24 سال پیش نخستین هشدار در خصوص نفوذ و تهاجم فرهنگی را دادند و فرمودند نفوذ خطر بزرگی است و افراد مؤثر آماج نفوذ می‌شوند.

 

 

وی در پایان از نامگذاری روزهای دهه فجر خبر داد و گفت: روز 22 بهمن به نام استقلال آزادی و جمهوری اسلامی که شعار دهه فجر سراسر کشور است، نام‌گذاری شده است./9457/202/ب1

ارسال نظرات