۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۳۰۷۲۴۷
همزمان با فرا رسیدن شهادت امام رضا؛

بزرگترین پیاده روی جنوب کشور در استان بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرا رسیدن شهادت امام رضا(ع) بزرگ‌ترین پیاده روی جنوب کشور در استان بوشهر برگزار شد.
کاروان پياده روي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر همزمان با فرا رسیدن شهادت امام رضا(ع) بزرگ ترین پیاده روی جنوب کشور با حضور مردم ولایتمدار استان بوشهر در بدرقه دو ضریح خیمه گاه امام حسین(ع) و حضرت قاسم(ع) از خروجی شهر برازجان به سمت حرم مطهر امامزاده ابراهیم(ع) آغاز شده است.

 
گفته می شود، تعداد ایستگاه های پذیرایی و خدمت رسانی از زائران امامزاده ابراهیم(ع) بیش از  ٤٥ موکب است.
 
این راهپیمایی از شهر برازجان تا امامزاده ابراهیم به مسافت 15 کیلومتر در حال برگزاری است و جمعیت بسیار زیادی از مردم استان به ویژه مردم شهرستان دشتستان در این حرکت معنوی حضور دارند.
 
حضور طلاب و روحانیون دوشادوش و گام به گام با مردم و نیز حضور کودکان و نونهالان در کنار پدر و مادر خود از دیگر نکات بارزی است که در این پیاده روی دیده می شود.
 
سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری، نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و مدیر حوزه های علمیه کشور در جوار امامزاده ابراهیم(ع) از دیگر برنامه های این پیاده روی است.
 
حضور رسانه ملی، خبرنگاران خبرگزاری ها، سایت های محلی و نشریات و عکاسان هم در این پیاده روی برای ثبت و ضبط این حرکت معنوی بسیار به چشم می خورد.
 
سرهنگ نعمت اله غلامپور، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان با اشاره به اقدامات پیشبینی شده در این پیاده روی تصریح کرد: تامین امنیت پیاده روی بزرگ ولایت را نیروی انتظامی بر عهده دارد و بالغ بر 150 بسیجی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در حال کمک به نیروی انتظامی به جهت  برقراری نظم و امنیت هستند.
 
وی در ادامه بیان داشت :بالغ بر 30 اتوبوس، 70 تاکسی و تعدادی خودرو خدمات رسان دولتی به زائران خدمات رسانی می کنند و در تمام این مدت تردد تمامی خودرو های شخصی از مسیر برازجان تا امامزاده ابراهیم(ع) ممنوع است./833/202/ب2
ارسال نظرات