۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۳۰۷۵۲۴
مدیر مدرسه علمیه خواهران نورآباد خبر داد؛

برگزاری کارگاه پایان نامه نویسی در مدرسه علمیه ریحانه الرسول

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد گفت: کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی با حضور 40 نفر از طلاب این مدرسه در حال برگزاری است.
کارگاه آموزشي

مریم نوری، مدیر مدرسه علمیه علمیه ریحانه الرسول نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در طول سال تحصیلی کارگاه های آموزشی، پژوهش و فرهنگی برای طلاب برگزار می شود.


وی با اشاره به حضور همه طلاب در برخی کارگاه های آموزشی افزود: در راستای برگزاری این کارگاه ها از اساتید کشوری و استانی حوزه علمیه دعوت می شود.


نوری هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد را ارتقای سطح علمی طلاب عنوان کرد.


وی با بیان این که کارگاه پژوهشی پایان نامه نویسی در حال برگزاری است، اظهار داشت: این دوره آموزشی کمک فراوانی به طلاب در جهت تهیه پایان نامه آنان می کند.


مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد تصریح کرد: در این دوره آموزشی طلاب با منابع مورد نیاز، روش های تهیه پایان نامه، مدیریت زمان و دیگر موارد آشنا می شوند.


وی با بیان این که دوره آموزشی پایان نامه نویسی مختص طلاب پایه چهارم حوزوی است، خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد دارای دو کلاس پایه چهارم است.


نوری در ادامه یادآور شد: کارگاه آموزشی پایان نامه نویسی مدرسه علمیه ریحانه الرسول با حضور 40 نفر از طلاب پایه چهارم شهرستان نورآباد در حال برگزاری است.


وی با اشاره به برگزاری کارگاه های فرهنگی ویژه خواهران طلبه عنوان داشت: کارگاه های فرهنگی با محوریت موضوعاتی همچون مهارت های زندگی، عدالت، عفاف وحجاب برگزار می شود.


مدیر مدرسه علمیه ریحانه الرسول نورآباد در پایان از برگزاری کلاس درس اخلاق خبر داد و یادآور شد: این کلاس هرهفته به مدت یک ساعت با حضور همه طلاب مدرسه علمیه برگزار می شود./9459/302/ب1

ارسال نظرات