۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۳۰۷۵۳۸
پیش از ظهر امروز؛

لاله‌ای دیگر از مدافعان حرم بر دستان مردم شاهرود تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایتمدار شهرستان شاهرود امروز پیکر شهیدی دیگر از لاله‌های سرافراز حرم مطهر عقیله بنی‌هاشم را بر دستان خود تشییع کردند و در زادگاهش شهر مجن به خاک سپردند.
تشييع شهيد مدافع حرم علي اصحابي در شاهرود تشييع شهيد مدافع حرم علي اصحابي در شاهرود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شاهرود، مراسم تشییع پیکر پاک این پاسدار حریم ولایت پیش از ظهر امروز با حضور خیل عظیم مردم دیندار شهرستان شاهرود، خانواده معظم شهدا، امام جمعه، مسؤولان و روحانیان پس از اجرای آیین ویژه ادای احترام و تشریفات نظامی از مقابل کانون جوانان بسیج شاهرود که ملقب به معراج الشهدا این شهرستان است تشییع شد.

 

تشییع کنندگان که اقشار مختلف از زن و مرد و کودک و پیر و جوان در بین آنها بودند پیکر مطهر این شهید والامقام که به تازگی در میدان‌ دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فیض شهادت نائل آمد را با دیدگانی اشکبار و دل‌هایی آکنده از انزجار نسبت به ایادی شیطان صفت استکبار جهانی، در حالی که ندای یا حسین(ع) و الله اکبر سر می‌دادند، با نوای اصحابی، اصحابی شهادتت مبارک همراهی کردند.

 

در این آیین با شکوه همه آمده بودند تا لاله‌ای دیگر از تبار مدافعان حرم را مشایعت کنند و به تکفیری‌ها و حامیان و پدرخوانده‌های آنان در منطقه و جهان بگویند که نسل دیگری از فرزندان انقلاب اسلامی روح الله آماده و گوش به فرمان ولایت در برابر ظلم و بیداد شیطان صفتان در جای جای جهان اسلام می‌ایستد و تا ظهور مهدی موعود از یاری اسلام ناب محمدی دست برنخواهد داشت.

 

پیکر پاک شهید علی اصحابی پس از تشییع باشکوه بر دستان مردم شهرستان شاهرود به زادگاهش شهر مجن انتقال یافت و پس از تشییع به‌یادماندنی از سوی مردم این دیار از مقابل منزل پدر بزرگوار این شهید تا گلزار شهدای شهر مجن در جوار شهدای والامقام این خطه به خاک سپرده شد.

 

گفتنی است، پاسدار شهید ستوان یکم علی اصحابی از فرزندان شهر مجن شهرستان شاهرود بود که پس از اعزام به سوریه در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مردم مظلوم این سرزمین به دست دشمنان اسلام و انسانیت در مبارزه با گروه‌های تکفیری صهیونیستی چندی قبل در حومه شهر حلب به شهادت رسید./977/202/ب2

ارسال نظرات