۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۳۰۷۶۵۵
دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور:

اجرای پسندیده امر به معروف و نهی از منکر با یاری مردم محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان این که اجرای پسندیده امر به معروف و نهی از منکر با یاری مردم محقق می شود، گفت: در فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بدون مردم، به هیچ وجه موفق نخواهیم بود.
حجت‌الاسلام سيد احمد زرگر دبير ستاد احيا امر به معروف و نهي از منکر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت‌الاسلام سید احمد زرگر دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کشور عصر امروز دوشنبه 23آذر ماه در نشست تشریح قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر که با حضور اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد، با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر یک حرکت مردمی و جمعی است، اظهار داشت:  در فریضه امر به معروف و نهی از منکر انفرادی عمل کردن پسندیده نیست و هیچ نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

 

بدون مردم فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر موفق نمی شود

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان این که اجرای پسندیده امر به معروف و نهی از منکر با مردم محقق می شود، گفت: در فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر بدون مردم، به هیچ وجه موفق نخواهیم  بود.

 

حجت‌الاسلام زرگر با بیان این که مردم، قبل از پیروزی انقلاب و پس از انقلاب پررنگ‌ترین نقش را برعهده داشته اند، خاطر نشان کرد: عمومی شدن امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک اصل اساسی، نیازمند وارد عمل کردن مردم به صحنه و یاری گرفتن از آن ها است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر اساس چیزی که در قانون لحاظ شده و بر اساس تجربه‌کاری تأکید بر استفاده از مردم دارد.

 

امر به معروف و نهی از منکر در سایه ایمان به خداوند نمود پیدا می‌کند

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کشور با اشاره به این که عمل صالح، امر به معروف و نهی از منکر در سایه ایمان محکم به خداوند و استقامت در این راه نمود پیدا می‌کند، گفت: اگر بخواهیم عمل صالح، ایمان و استقامت در جامعه داشته باشیم و به تبع آن جامعه‌ای سالم، باید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک امر پیشگیرانه نگاه شود.

 

حجت‌الاسلام زرگر با بیان این که برای اجرای بهتر امربه معروف و نهی از منکر باید بر روی اصل پیشگیری سرمایه گذاری کرد، اظهار داشت: در احکام اسلامی 95 درصد احام به بحث پیشگیری مربوط است و همچنین پیشگری در همه جوامع به عنوان یک اصل و در نظام اسلامی هم به عنوان اصل اساسی است.

 

مسؤولان در مسیر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گام بردارند

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کشور هدف ستاد امر به معروف و نهی از منکر را  پیشگیری از آسیب ها دانست و افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز در بحث پیشگیری سرمایه گذاری کرده و تا کنون نتایج چشمگیری نیز به دست آورده است.

 

حجت‌الاسلام زرگر با بیان این که  پرداختن به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه مسؤولین نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: امروز مسؤولان باید با همت، وحدت، همدلی و همزبانی در مسیر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی گام بردارند.

 

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کشور در ادامه با بیان این که  در سایه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر تمام فرائض اسلامی اجرایی شود، گفت: امروز اگر در راستای عمومی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر سرمایه گذاری کنیم یقین بدانید عمل صالح به خوبی در کشوربیش از پیش محقق می‌شود./842/202/ب2

ارسال نظرات