۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۳۰۷۷۱۴
مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا دورود خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی فن خطابه در مدرسه علمیه الزهرا

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان دورود از برگزاری کارگاه آموزشی فن خطابه ویژه طلاب این مدرسه خبر داد.
کارگاه آموزشي

فرحناز لیریایی، مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان دورود، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: در جهت بهره مندی طلاب از فعالیت های پژوهشی کارگاه پژوهشی برای آنان برگزار شد.

 

وی افزود: این کارگاه های پژوهشی در جهت بالابردن اطلاعات علمی طلاب با محوریت پژوهش بین آنان برگزار می شود.

 

لیریایی با بیان این که کارگاه های پژوهشی و آموزشی در چند جلسه برگزار می شوند، عنوان داشت: در این کارگاه ها از اساتید برجسته حوزوی دعوت می شود.

 

وی یادآور شد: در کارگاه های پژوهشی تلاش می شود استعداد طلاب تقویت شود و روش انجام پژوهش و ارائه آن به طلاب آموزش داده می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) دورود در ادامه با بیان این‌که در روزهای آینده کارگاه فن خطابه ویژه طلاب برگزار می شود، افزود: در این کارگاه طلاب با روش های بیان در امر تبلیغ آشنا می شوند.

 

وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آشنایی طلاب با بایدها و نبایدهای فن بیان در زمینه سخنرانی و خطابه علمی در امر تبلیغ بیان کرد.

 

لیریایی خاطرنشان کرد: در کارگاه آموزشی فن بیان شیوه های سخنرانی، داشتن اعتماد به نفس، روش های مهارتی و انتخاب موضوع از جمله محورهایی است که مورد توجه قرار می گیرد.

 

وی از برگزاری کلاس شیعه شناسی در مدرسه علمیه الزهارای دورود خبر داد و گفت: این کلاس نیز هر هفته برگزار می شود.

 

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) حضور همه ی طلاب را در برگزاری کلاس شیعه شناسی الزامی دانست و گفت: این کلاس شنبه ها برگزار می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات