۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۳۰۸۵۶۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

نهم دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، شعار اصلی و محوری بزرگداشت یوم الله 9 دی را «نهم دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنۀ آمریکایی» اعلام کرد.
حماسه نهم دي

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، مهدی صدفی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت حماسه ماندگار 9 دی در سومین جلسه ستاد گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) فرمودند «حماسه ماندگار نهم دی دست اراده الهی به مدد ملت ایران آمد و نهم دی به یکی از قله های تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد».


وی اظهار داشت: آشکار سازی ابعاد مختلف 9 دی ، تبیین نقش ولایت فقیه در مهار بحران و زنده نگه داشتن این روز به عنوان یک حماسه ماندگار از جمله اهداف برگزاری این ستاد است که با رویکرد توجه به لایه های عمیق پیدایش بحران، مشارکت اقشار مختلف مردم در حماسه 9 دی و تنوع و جذابیت در برنامه ها تشکیل شده است.


مسؤول ستاد بزرگداشت 9 دی استان در ادامه، شعار اصلی و محوری بزرگداشت یوم الله 9 دی را «نهم دی، مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنۀ آمریکایی» اعلام کرد و مقرر شد این شعار در همه مکاتبات و تبلیغات خاص 9 دی استفاده شود.


صدفی در پایان از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ماندگار 9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) خبرداد و گفت: این تجمع، مقابل حسینیه ثارالله کرمان برگزار می شود./9709/103/ب3

ارسال نظرات