۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۳۰۸۶۱۹
حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی:

پیشرفت های هسته‌ای کشور مرهون خون شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران بیان اینکه شهدا ولی نعمت ما هستند، گفت: امروز افتخار و پیشرفت های هسته‌ای و دارویی کشور ما همه از خون شهدا ست و خون آنان کشور و ملت ما را بیمه کرده است.
آيت الله صديقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران شامگاه شنبه در مراسم یادوراه شهدای چهار محل قدیم بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و گرامیداشت شهدای چهار محل بوشهر، گفت: همه شهدا از شهدای فتنه تا شهدای مدافع حرم الگویشان امام حسین(ع) است و در زیر بیرق ولایت اباعبدالله الحسین (ع) به شعارشان که امیری یا حسین (ع) بود لبیک گفتند.

 

وی افزود: همه شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از جوانان هستند همانطور که امام حسن عسکری(ع) 28 سال از عمر شریفشان نگذشته بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بیان داشت: استان بوشهر افتخارات زیادی از دوران مبارزه با استعمار انگلیس دارد و علمای مبارزی که برجسته هستند.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان اظهار داشت: امروز ما در مورد مجلس خبرگان رهبری از جانب برخی احزابی که عددشان هم زیاد نیست، اما سروصدای زیاد، روزنامه‌های زنجیره ای، تبلیغات گسترده و امکانات فراوان دارند نگران نیستیم بلکه از جانب بعضی علما نگرانیم که با لندن و آمریکا در ارتباط هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین صدیقی بیان داشت: همین عده‌ای که فقط امکانات مالی خود را می بینند و با تبلیغات خارجی آنها در ارتباط و هماهنگ هستند و این همان مسأله نفوذی است که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند.

 

وی افزود: می خواهند با جنگ نفوذ در شجره طیبه صالحین عظمت و قدرت ولایت فقیه را و این حفاظ و پشتیبانی ملت را کم کنند.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شهدا ولی نعمت ما هستند اظهار داشت: کاری که شهدا انجام داده و عمرشان را با خدا معامله کردند و اکنون افتخار و پیشرفت های هسته‌ای و دارویی کشور ما همه از خون شهدا ست و خون آنان کشور و ملت ما را بیمه کرده است./833/203/ب1

ارسال نظرات