۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۰۹۵۶۵
قائم‌مقام مؤسسه طهورا:

پنجمین دوره تربیت مربی «عفاف و حجاب» در حال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقرزاده از برگزاری پنجمین دوره تربیت مربی «عفاف و حجاب» خبر داد و گفت: این مؤسسه از فعالان تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه محسوب می‌شود و مبلغان «عفاف و حجاب» از سوی این مؤسسه به مدارس، ادارات، نهادها و دانشگاه‌های سراسر کشور اعزام می‌شوند.
حجت الاسلام ابراهيم  باقرزاده

حجت الاسلام ابراهیم باقرزاده، قائم‌مقام مؤسسه فرهنگی و پژوهشی طهورا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری پنجمین دوره تربیت مربی «عفاف و حجاب» خبر داد و گفت: مؤسسه فرهنگی پژوهشی طهورا با همکاری دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم دوره‌ها تربیتی عفاف و حجاب در قم اجرا می‌کند.

 

حجت الاسلام باقرزاده بیان کرد: برگزاری پنجمین دوره تربیت مربی «عفاف و حجاب» از طریق نصب بنر و پوستر، پخش تراکت اطلاع‌رسانی شده است که 200 نفر از طلاب در این دوره ثبت‌نام کردند و 50 نفر از پذیرفته شدگان آزمون برای مصاحبه دعوت شده ­اند.

 

 وی با بیان این که دوره تربیت مربی «عفاف و حجاب» در 32 جلسه به گونه کارگاهی برگزار می‌شود، گفت: تاکنون 16 جلسه از پنجمین دوره تربیتی آن برگزار شده و هفدهمین جلسه روز پنج‌شنبه 17 دی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم از ساعت 8:30 تا 17 برگزار می‌شود.

 

قائم‌مقام مؤسسه طهورا ادامه داد: از سوی مؤسسه طهورا درسنامه‌ای با 18 عنوان در موضوع «عفاف و حجاب» تنظیم شده است؛ برای آموزش این درسنامه تصاویر و پاورپوینت‌های مناسبی طراحی شده است.

 

وی در ادامه سخنانش به اساتید دوره تربیتی «عفاف و حجاب» اشاره کرد و گفت: در این دوره‌ها از اساتید برجسته عفاف و حجاب دارای مدرک دکتری روانشناسی و جامعه‌شناسی و مؤلفان درسنامه برای تدریس استفاده می‌شود.

 

حجت الاسلام باقرزاده به مزایای دوره‌های تربیت مربی «عفاف و حجاب» اشاره کرد و افزود: طلابی که این دوره‌های آموزشی را با موفقیت بگذارند از سوی مؤسسه طهورا در عرصه پژوهشی و تبلیغی مشغول فعالیت می‌شوند.

 

قائم‌مقام مؤسسه طهورا اظهار کرد: این مؤسسه با پژوهشگاه با حوزه و دانشگاه تفاهم‌نامه پژوهشی برقرار کرده است و پژوهشگران فعال در عرصه عفاف و حجاب از سوی این مؤسسه به این نهاد معرفی می‌شوند.

 

حجت الاسلام باقرزاده اظهار داشت: مؤسسه طهورا از فعالان تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه محسوب می‌شود و مبلغان «عفاف و حجاب» از سوی این مؤسسه به مدارس، ادارات، نهادها و دانشگاه­های سراسر کشور اعزام می‌شوند./998/ت302/ف2

ارسال نظرات