۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۳۰۹۸۰۶
آیت الله موسوی اردبیلی:

آموزش و پرورش محل تعلیم و تربیت نسل‌های انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با اشاره به جایگاه مهم وزارت آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش باید محل تعلیم و تربیت نسل‌های انقلابی و ارزشی باشد.
آيت الله موسوي اردبيلي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اقدامات خوبی در این وزارتخانه در زمان تصدی دکتر فانی صورت گرفته است، بیان کرد: خوشبختانه شاهد ارتقای کیفی بیشتری در مدارس دولتی در این زمان بوده‌ایم.
 
وی با اشاره به مسؤولیت سنگین وزارت آموزش و پرورش در کشور تصریح کرد: این وزارتخانه نقش بسزایی در تعلیم و تربیت نسل‌های انقلابی دارد و در این راستا مسؤولیت این وزارتخانه بسیار مهم است.
 
حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با اشاره به ضرورت توجه نسبت به حقوق معلمان افزود: شما باید نسبت به اعتقادات معلمان و کار فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشید و ما شاهد ارتقای کیفیت آموزش نیز در مدارس باشیم.
 
وی با بیان اینکه مشکلات مالی موجود در وزارت آموزش و پرورش می‌تواند نقش بسزایی در سطح کیفی داشته باشد، یادآور شد؛ هر دولتی که سر کار می‌آید باید بودجه مناسبی در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار دهد و همچنین از بهره‌گیری از مشارکت‌های اجتماعی غافل نشود.
 
استاد درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: خوشبختانه در آموزش و پرورش شاهد آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ اهل بیت بوده‌ایم و این اقدامات باید روز به روز افزایش یابد./858/پ202/ج1
ارسال نظرات