۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۳۱۰۲۸۲
آلیا در صحن علنی مجلس:

وزارت ارشاد از سیاست تساهل و تسامح دوران اصلاحات دست بردارد/ آقای روحانی چرا در برابر غارت اموال ملت سکوت کرده‌اید

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما امروز شاهد این هستیم که اموال ملت ایران به بهانه حقوق بشر به غارت می رود و وی همچنان سکوت اختیار کرده است، آیا آقای روحانی همچنان معتقد است که توافق برد برد است یا برد و خوردی که ما از همان اول می گفتیم.
فاطمه آليا رييس كميته حقوق بشر مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، فاطمه آلیا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان این که رییس جمهور به وظایفی که رهبر معظم انقلاب در ارتباط با برجام به وی مکلف کرده است باید عمل کند، اظهارکرد: ما امروز شاهد این هستیم که اموال ملت ایران به بهانه حقوق بشر به غارت می رود و وی همچنان سکوت اختیار کرده است، آیا آقای روحانی همچنان معتقد است که توافق برد ـ برد است یا برد و خوردی که ما از همان اول می گفتیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای عدم حمایت از جشنواره فیلم انقلابی و مردمی عمار، تصریح کرد: آیا وزارت ارشاد قصد دارد تا سیاست تساهل و تسامح دوران اصلاحات را اجرا کند؟

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در روزهای اخیر جشنی در دانشگاه فرهنگیان برگزار شده با سفره های رنگین که مورد انتقاد جامعه فرهنگی قرار گرفته است، چرا وزارت آموزش و پرورش با توجه به مشکلات مالی که دارد باید این چنین ریخت و پاش داشته باشد.

 

آلیا ادامه داد: از دولت خواستاریم تا نسبت به پرداخت مطالبات خانواده های شاهد و ایثارگر که به اسفندماه موکول کرده اند تلاش جدی داشته باشد./858/پ202/ج1

ارسال نظرات