۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۳۱۰۴۴۹
آیت الله صفایی بوشهری:

استمرار حرکت حوزه در عرصه آموزش و پژوهش ضروری است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار استمرار حرکت حوزه در عرصه آموزش و پژوهش شد و گفت: بایستی در تمام مدارس علمیه استان حرکتی پرشور در عرصه پژوهش آغاز و برنامه های مدونی در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی تدارک دیده شود.
آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر امروز در نشست با اعضای دبیرخانه جشنواره علمی پزوهشی علامی بلادی(ره)، گفت: جشنواره علامه بلادی یکی از برگه های افتخار آفرین حوزه و روحانیت دراستان بوشهر است.

 

وی افزود: پس از برگزاری دو همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر زمینه برای برگزاری این جشنواره محیا شد و الحمدلله این جشنواراه به نحو شایسته برگزار شد.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه برگزاری این جشنوراه انعکاس مطلوبی در بین روحانیت استان و کشور داشته است، بیان داشت: روحانیت بوشهر تاریخ پرشکوه و استعداد بالایی دارد و با برگزاری دو همایش تجلیل از مفاخر و این جشنواره این توانایی و استعداد زنده شد.

 

امام جمعه بوشهر با تأکید بر اینکه باید از حال حاضر به فکر برگزاری این جشنواره در آینده بود، اظهار داشت: باید کوشش کرد و این جشنواره را در چند سطح برگزار کرد.

 

وی خواستار استمرار حرکت حوزه در عرصه آموزش و پژوهش شد و گفت: بایستی در تمام مدارس علمیه استان حرکتی پرشور در عرصه پژوهش آغاز و برنامه های مدونی در عرصه‌های آموزشی و پژوهشی تدارک دیده شود، همچنین می توان از اساتید برجسته کشور در عرصه پژوهش برای آموزش طلاب استان دعوت کرد.

 

حجت الاسلام یوسف جمالی، دبیر جشنواره علامه بلادی(ره) نیز در این نشست به ارائه گزارشی از برگزاری این جشنواره پرداخت.

 

در پایان این نشست آیت الله صفایی بوشهری با اهدا لوح تقدیر از زحمات اعضای این جشنواره تقدیر کرد./833/203/ب2

ارسال نظرات