۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۶
کد خبر: ۳۱۰۵۳۸
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان:

نفوذی‌های دشمن سرمایه‌های اسراییل در ایران هستند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل مذهبی گفت: فراموش نمی کنیم که نتانیاهو در جریان فتنه ۸۸ اظهار می کند اغتشاشگرانی که در این جریان فعالیت می کنند سرمایه های اسراییل در ایران هستند، حال باید هوشیارانه و واقع بینانه مراقب نفوذی ها در ایران باشیم.
نفوذی‌های دشمن سرمایه‌های اسراییل در ایران هستند

حجت الاسلام سنجری مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اشاره به جدی بودن خطر نفوذ دشمن، اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که جدی نگرفتن مساله نفوذ موجب رخ دادن فتنه 88 درجمهوری اسلامی شد در حالی که برخی معتقدند باید از فتنه 88 گذر کرد و نامی از آن نیاورد، اینگونه افراد معتقدند به دلیل خطاب کردن مردم به خار و خاشاک در فتنه، آشوب ها بیشتر شد.


وی بیان داشت: در پاسخ به چنین اظهاراتی باید گفت در شوراهای فتنه 88 کار به جایی رسید که اوباما، این دشمن بشریت، گفت ما از اغتشاشگران حمایت می کنیم چرا که آنها در حال شکل دادن تاریخ ایران هستند و خود را در معرض خطر قرار دادند، جهان مشغول تماشای ایران است و در جای دیگر سخنگوی کاخ سفید می گوید کار اینها (فتنه گران) فوق العاده و شجاعانه است در همین حین مجله آلمانی اشپیگل نوشت چند روزی است اعتراض در ایران علیه انتخابات نیست بلکه هدف پایان دادن به جمهوری اسلامی است و از قضا موسوی باید رهبر سرنگونی نظام ایران باشد.


حجت الاسلام سنجری ابراز داشت: فراموش نمی کنیم که نتانیاهو در جریان فتنه 88 اظهار می کند اغتشاشگرانی که در این جریان فعالیت می کنند سرمایه های اسراییل در ایران هستند، حال باید هوشیارانه و واقع بینانه مراقب نفوذی ها در ایران باشیم.


وی عنوان داشت: فتنه 88 محصول تلاشی ده تا پانزده ساله جهت براندازی نظام ایران به کمک عوامل داخلی و خارجی از جمله افرادی که سابقه انقلابی داشتند، بود و از این منظر یکی از پیشرفته ترین طرح های دشمن برای مقابله با نظام به شمار می آید از این رو باید برای جلوگیری از نفوذ مجدد دشمن هوشیار تر باشیم و برای جلوگیری از آن برنامه داشته باشیم.


مسؤول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان گفت: نکته مهم و کلیدی این است که فتنه 88 تهدیدی علیه ساختار بنیادین نظام جمهوری اسلامی یعنی قانون اساسی، نهادهای نظامی و آرای مردم بود چنانچه رهبر معظم انقلاب فرمودند: 9 دی 88 حادثه کوچکی نیست بلکه حرکت عظیم وماندگار مردمی بود که شبیه به حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و ایستادگی غیرنجیبانه مقابل قانون در سال88 نباید فراموش شود، ایشان در سخنرانی های متعدد خود از گناه های نابخشودنی فتنه گران نام بردند و فرمودند آنان کشور را به سوی اغتشاش و ناامنی سوق دادند، میخواستند از درون به نظام جمهوری اسلامی ضربه زنند.


وی ادامه داد: از دیگر جنایات آنها در سال 88 ضربه به ملت ایران و تلخ کردن کام مردم پس از شادی بزرگ شرکت در انتخابات، نابود کردن انتخابات افتخار آمیز و پرشور 88 که حداکثر مردم در آن شرکت کردند، تهمت به نظام، تلاش برای تغییر نتایج قانونی انتخابات با خشونت و اردو کشی خیابانی، خوشحال کردن جبهه دشمن و سرکشی از قانون، بازیچه طراحی دشمن شدن، دعوا راه انداختن، تمکین نکردن از قانون و رای مردم، بیزاری نجستن از آشوبگران، انتخابات را مظهر اختلاف تلقی کردن و ایجاد تلاطم و گرفتن آرامش عمومی از ملت،ایجاد هزینه برای کشور و مردم، تلاش برای قرار دادن مردم در مقابل نظام و تخلف از قانون، بود.


حجت الاسلام سنجری بیان داشت: توجه به حوادثی که در طول 8 ماه رقم خورد و جنایاتی که فتنه گران به بار آوردند مثل آتش زدن، حمله به مساجد و حوزه های مقاومت بسیج و تخریب مغازه ها و امثال اینها موجب می شود تا بدانیم نباید برای بار دیگر اجازه دهیم از این سمت و سو با خطر مواجه شویم.

وی افزود: متاسفانه می شنویم و می بینیم که برخی زمزمه می کنند که باید از فتنه 88 بگذرید! چرا باید بگذریم؟ در حالی که آنها آمده بودند تا به هرقیمتی کار نظام را تمام کنند، همانطور که کلینتون در یک سخنرانی در بحبوحه فتنه اعلام کرد من صدای شکستن استخوان های نظام جمهوری اسلامی ایران را می شنوم، مگر می شود فراموش کرد جنایاتی را که حتی اروپایی ها و امریکایی ها اذعان کردند این جنایات و اردوکشی ها در هرکشوری رخ میداد از پا در آمده بود، مگر می شود زخم هایی که بر پیکر نظام و مردم مظلوم در خیابان ها ایجاد شد، فراموش کرد؟

مسوول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان تاکید کرد: باید همچنان از فتنه گفت چراکه برای نظام هزینه ایجاد کرد، دشمن برای رسیدن به هدف خود امیدوار شد، چون نسل های آینده از ما مطالبه می کنند چه بر سر نظام آمد که دشمن را خوشحال کرد؟


وی تصریح کرد: یادآوری فتنه 88 می تواند از فتنه های آینده پیشگیری کند چرا که بامحکوم کردن وبرخورد با عوامل آن و با توضیحات و صحبت هایی که گفته شده و باوجود تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر محکومیت فتنه، دشمن اظهار می کند قرار بود سال 88 در ایران انقلاب شود.


حجت الاسلام سنجری اشاره کرد: جای بسی تامل است، اقدام افرادی که دانشگاه ومحل تحصیل فرزندان این نظام را محل جولانگاه مسائل سیاسی و خواهش های نفسانی خود می کنند و در نشریاتشان قلم می زنند که باید جلوی برخی سخنرانی ها گرفته شود؛ باید خطاب به آنها گفت مگر در سخنرانی هایشان چه می گویند که برایتان سخت است؟ در چند ماه اخیر جلوی بسیاری از سخنرانی ها گرفته شده در حالیکه شما به راحتی سخنرانی کردید و در آن از پایان حصر سران فتنه و بازگشت آنها به عرصه سیاست می گویید و معتقدید که شورای رهبری باید تشکیل شود.


وی در پایان گفت: امروز در نشریات خود می نویسند کسانی که جلوی سخنرانی را می گیرند قانون شکنند! تعبیر قانون شکنی را برای افرادی به کار می برند که وجود ندارند در حالی که باید بپرسیم آیا شما قانون شکن نیستید که در محیط علم و تحصیل فرزندان انقلاب آشوب می کنید و هرروز در حال طراحی فتنه ای در کشور هستید؟ همه این مسائل نشان می دهد، هوشیاری و بصیرت بیشتری لازم است تا نفوذ دشمن، فتنه ای دیگر را رقم نزند.ت/9703/302/ب3

ارسال نظرات