۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۳۱۱۱۶۹
امام جمعه پلدختر مطرح کرد؛

تشکیل کمیته های ستاد دهه فجر با هدف روشنگری اهداف انقلاب

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر با اشاره به تشکیل کمیته های ستاد دهه فجر در این شهرستان، گفت: تشکیل این ستادها به منظور برنامه ریزی منسجم در جهت انجام فعالیت های با کیفیت صورت گرفته است.
دهه فجر، انقلاب، بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد گرامیداشت یوم الله دهه فجر در  این شهرستان، گفت: انقلاب ما در سایه رهبری امام راحل و بصیرت و هوسیاری ملت ایران شکل گرفت.

 

وی با تأکید بر توجه و مدیریت برنامه های اجرایی دهه فجر عنوان داشت: این برنامه ها باید در جهت روشنگری اهداف انقلاب و آرمان های امام راحل هدایت شود.

 

حجت الاسلام سوری با اشاره به این که انقلاب ما انقلاب مردمی است، اظهار داشت: مشارکت و حضور مردمی در برنامه های دهه فجر باید رویکرد ستاد دهه فجر قرار گیرد.

 

برنامه های دهه فجر به دور از فعالیت های سیاسی برگزار شود

امام جمعه پلدختر با تأکید بر این که برنامه های دهه فجر به دور از فعالیت های سیاسی برگزار شود، گفت: تبلیغات نامزدهای انتخاباتی نباید موجب غفلت از برگزاری مردمی برنامه های این ایام شود.

 

وی در ادامه با بیان این که دهه فجر مهم ترین عامل تقویت همبستگی ملی است، اظهار داشت: ستادهای دهه فجر باید دستاوردهای این رویداد ملی به بهترین شکل و در سایه وحدت و تعامل در جامعه تبیین کنند.

 

حجت الاسلام سوری با تأکید بر جلوگیری از این که ایام دهه فجر رنگ و بوی سیاسی نگیرد، یادآور شد: ستادهای دهه فجر باید ظرفیت ها و توانمندی های نظام اسلامی را در طلیعه سی و هفتم مورد توجه قرار دهند.

 

وی پیروزی انقلاب نتیجه را ولایتمداری آحاد ملت ایران دانست و تصریح کرد: امروز نیز پیروی از ولایت فقیه راه مقابله و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

 

امام جمعه پلدختر یادآور شد: ولایت بزرگ ترین نعمت ایران اسلامی و دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است، دشمنان انقلاب و ولایت بدانند که در سایه ولایت، هیچ توطئه ای نمیت واند به انقلاب ما ضربه بزند./9459/203/ب1

ارسال نظرات