۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵
کد خبر: ۳۱۱۲۸۰
امام جمعه شهر برزک کاشان:

مطرح کنندگان شورای رهبری به دنبال تضعیف جایگاه رهبری هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر برزک با تأکید بر این که شورایی شدن به معنای تضعیف رهبری نظام است، گفت: بعد از گذشت ۳۷ سال از عمر انقلاب، می توان افراد تابع رهبری و ادامه دهندگان راه امام راحل را شناخت.
حجت الاسلام محمد حسين حلاجي مفرد

حجت الاسلام محمدحسین حلاجی مفرد، امام جمعه شهر برزک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: مطرح کردن شورای رهبری بعد از رحلت امام که اذهان آماده بود و شخص خاصی مطرح نبود را می توان به عنوان احتمال پذیرفت، اما در این برهه از زمان جز خیانت، جهالت و جنایت نیست.

 

وی افزود: بعد از رحلت امام شرایط بسیار تغییر کرده است، از این رو طرح ایده شورای رهبری را نمی توان ساده دانست و حتما در پس پرده اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با تأکید بر این که شورایی شدن رهبری مساوی با تضعیف بزرگ ترین کانون قدرت در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: شورایی شدن به معنای تضعیف رهبری نظام است.

 

امام جمعه شهر برزک با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی شبانه روز و در جبهه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در حال بمباران شدید ایران هستند، گفت: با وجود هجمه های موجود، نمی توان به منطق طرح شورای رهبری پی برد.

 

وی با اشاره به این که ایده شورای رهبری از روی جهالت و یا خیانت است، تأکید کرد: باید به دنبال تقویت رهبری بود، نه آن که ایشان را تضعیف کنیم.

 

به گفته وی، بعد از فوت امام راحل، خداوند نبود ایشان را وجود رهبری قدرتمند آیت الله خامنه ای جبران کرد، چرا که ایشان در پیچ های خطرناک انقلاب، ایران اسلامی را به خوبی هدایت و دشمنان را رسوا کرد.

 

حجت الاسلام حلاجی مفرد با بیان این که شورای رهبری خلاف قانون اساسی است، گفت: مردم با رأی خود با ایده شورایی شدن رهبری مخالفت کنند و کسانی را انتخاب کنند که با طرح های تضعیف کننده به شدت مخالف باشند.

 

امام جمعه شهر برزک با تأکید بر شناخت از اهداف کاندیداها، گفت: بعد از گذشت 37 سال از عمر انقلاب، می توان افراد تابع رهبری و ادامه دهندگان راه امام راحل را شناخت./1307/302/ب1

ارسال نظرات