۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۳۱۱۳۲۶
مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه:

مدعیان حقوق بشر مدافع منافع مستکبران جهان هستند/ شکست استکبار در گرو اتحاد مسلمانان

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به عدم موضع گیری قاطع سازمان های حقوق بشر جهانی در مقابل جنایات حکام سعودی، گفت: مدعیان حقوق بشر در حقیقت مدافع منافع مستکبران جهان هستند.
حجت الاسلام سيد محمد باقر حسيني اراکي

حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، اظهار داشت: اقدامات عربستان کینه توزانه و جنایتکارانه است و هدفی جز شکستن و از میان بردن اتحاد جوامع اسلامی را دنبال نمی کند.


حجت الاسلام حسینی اراکی تصریح کرد: مستکبران جهان از طریق دولت های منطقه ای قصد تفرقه افکنی و ایجاد انفصال در جوامع اسلامی را دارند، در حال حاضر آل سعود به عنوان مهره کلیدی مستکبران و صهیونیست ها قصد تحقق اهداف شوم آن ها در منطقه را دارد.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه ادامه داد: دشمنی حکام سعودی با ایران و انقلاب اسلامی تازگی نداشته و از ابتدای شکل گیری انقلاب، کارشکنی ها و دشمنی های آل سعود رو به فزونی نهاد زیرا حفظ آزدی بیان و استقلال در مخیله حکام دیکتاتور سعودی نمی گنجد.


وی خاطرنشان کرد: عربستان نام اسلامی را یدک می کشد که در آن خبری از اتحاد و همبستگی مسلمانان، اخوت و برادری، عدالت و انصاف و دیگر ارزش های رفیع اسلام حقیقی نیست، در حقیقت آل سعود با تفکر وهابیت به دنبال محو کردن ارزش های اصیل و ناب اسلام حقیقی است.


حجت الاسلام حسینی اراکی بیان داشت: قطع رابطه ایران و عربستان و بسته شدن سفارت ایران در عربستان به بهانه های واهی، ضرری را متوجه ایران اسلامی بالنده نمی کند اما حکام سعودی باید پاسخگوی اقدامات دیکتاتورمنشانه خود باشند.


مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ابراز داشت: سازمان های حقوق بشر جهانی نباید در مقابل اقدامات حکام عربستان سکوت کنند، کشورهای مدعی حقوق بشر در حقیقت مدافع منافع مستکبران جهان هستند و در مقابل هتک حرمت زنان و کودکان بی پناه و کشته شدن غیر نظامیان بی گناه اقدامی انجام نمی دهند.


وی در پایان گفت: علما و مراجع جهان اسلام باید بیش از پیش به دنبال تحکیم اتحاد در جوامع اسلامی باشند و اجازه ندهند دولت های مستکبر در روابط مسلمانان انشقاق ایجاد کنند، شکست مستکبران جهان در گرو اتحاد مسلمانان است./857/302/ب3

ارسال نظرات