۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۳۱۱۶۶۸

نشست تخصصی اصول و فلسفه فقه برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ با هدف بررسی نیازهای کنونی و یافته های نوین علمی در عرصه اصول و فلسفه فقه، و کمک به تحول مدیریت شده، نشست تخصصی «اصول و فلسفه فقه» برگزار می شود.
پوستر

حجت الاسلام علی شفیعی، عضو هیأت علمی و مدیر گروه پژوهشی فقه و حقوق اسلامی مرکز پژوهش های علوم اسلامی و انسانی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری نشست تخصصی «اصول و فلسفه فقه» با هدف بررسی نیازهای کنونی و یافته های نوین علمی در عرصه اصول و فلسفه فقه و کمک به تحول مدیریت شده در این عرصه خبر داد.

 

وی یادآور شد: چهارمین نشست تخصصی با حضور حجت الاسلام سیف الله صرامی رییس و عضو هیأت علمی پژوهشکده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با عنوان «تمایزات منابع علم فقه و علم اصول فقه» برگزار خواهد شد.

 


مدیر گروه پژوهشی فقه و حقوق اسلامی تصریح کرد: در این نشست تخصصی که در قالب کرسی نقد اجرا خواهد شد، حجت الاسلام دکتر محمدحسن حائری عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و حجت الاسلام مجتبی الهی خراسانی عضو هیأت علمی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به عنوان اساتید ناقد این جلسه خواهند بود.

 

وی گفت: این جلسه علمی در روز پنج شنبه اول بهمن ماه ساعت 9:30 صبح و در محل سالن اجتماعات دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود./859/303/ب1

ارسال نظرات