۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۳۱۱۶۹۶
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

نفوذ فرهنگی مهم ترین راهبرد دشمن برای تغییر نگرش مردم است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن در نفوذ فرهنگی به دنبال تغییر نگرش و تفکر مردم است و برای تحقق اهداف خود از نفوذ سیاسی و اقتصادی به عنوان تسهیل کننده نفوذ فرهنگی استفاده می کند.
مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام کریم سرافراز، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در جمع فرماندهان و اعضای شورای قشر اداری و کارگری شهرستان شهرکرد با تشریح حدیث قدسی خطاب به حضرت داوود با مضمون اخلاقی، گفت: نباید بگذاریم اعمال نیک و خیر ما سبب عجب و غرور و تکبرمان شوند چراکه اینها الطاف الهی اند.

 

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) سه رذیله اخلاقی، فراموش کردن گناه خویش، کبر و غرور ناشی از اعمال خوب و زیاد جلوه کردن اعمال نیک در تصور خود را سبب خشنودی ابلیس دانست.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری، زیر سؤال بردن مبانی نظام اسلامی و رخنه به درون ارکان برای ضربه زدن را از اهداف دشمنان در بحث نفوذ دانست.

 

این مقام مسؤول با یادآوری شکست دشمنان انقلاب اسلامی در مسأله جنگ سخت و هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: هشدارهای امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب پیرامون هوشیاری در برابر تلاش دشمنان برای نفوذ به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را باید همه مردم و مسؤولان جدی بگیرند.

 

حجت الاسلام سرافراز تأکید کرد: نفوذ، ابعاد مختلفی دارد که مهم ترین و خطرناک ترین آن نفوذ فرهنگی است و امروز دشمن می خواهد از این راه به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

 

وی، نفوذ فرهنگی را هدف اصلی دشمن در دراز مدت دانست و گفت: دشمن در نفوذ فرهنگی به دنبال تغییر نگرش و تفکر مردم است و برای تحقق اهداف خود از نفوذ سیاسی و اقتصادی به عنوان تسهیل کننده نفوذ فرهنگی استفاده می کند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، سرکار آوردن افراد متمایل به غرب برای مناصب سیاسی را از راهکارهای دشمنان برای تحقق اهداف شوم استکباری برشمرد و افزود: اگر دشمن بتواند بعضی مزدوران بی جیره و مواجب یا با جیره و مواجب را به مسند قدرت برساند، نفوذ در سایر زمینه های دیگر برایش آسان تر و ساده تر می شود.

 

حجت الاسلام سرافراز گفت: دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در اسفندماه سال جاری در پیش داریم و باید نخبگان و دلسوزان و بسیجیان بابصیرت در راستای آگاهی بخشی به جامعه و تبیین خطوط قرمز نظام و افشای نقشه های نفوذ دشمن و هژمون قدرت به رسالت خویش عمل کنند و همچنین با تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری در انتخابات، اقتدار ملی کشور را به رخ دشمنان بکشند.

 

وی با اشاره به تأکیدات و هشدارهای رهبر معظم انقلاب در مورد مسأله نفوذ نفوذ از ابتدای سال تاکنون، افزود: این تذکرات رهبر را باید هم مسؤولان و هم مردم و هم سیاستمداران جدی بگیرند و با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی در رأس امور، از فتنه دشمن جلوگیری نمایند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در ادامه به در پیش بودن یوم الله دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: حضور گسترده مردمی در این راهپیمایی افزون بر انزجار از نظام استکبار سبب ناامیدی دشمن در دوران پسابرجام نیز خواهد بود./9457/202/ب1

ارسال نظرات