۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۱۲۱۹۷
آیت الله دری نجف آبادی:

انتخابات مصداق بارز همدلی و همزبانی در کشور است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که انتخابات مصداق بارز همدلی و همزبانی در کشور است، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی باید با حضور گسترده و آگاهانه خود در این رفراندوم ملی، حماسه سیاسی دیگری را رقم بزنند.
آيت الله دري نجف آبادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک با بیان این که مقام معظم رهبری همواره مسؤولان را به حراست از حقوق مردم در جریان انتخابات تاکید کرده اند، گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری، فصل الخطاب همه امور است و مسؤولان کشور باید بر اساس بیانات معظم له جریان انتخابات هفتم اسفند را هدایت کنند.

 

دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید قانونمداری را سرلوحه امور خود قرار دهند

آیت الله دری نجف آبادی با بیان این که شورای نگهبان نیز تا 16بهمن طبق زمان اعلام شده تاییدیه و نظر نهایی را اعلام کند، خاطرنشان کرد: اسفندماه سال جاری همگان باید شاهد خلق حماسه بزرگی دیگر از حضور حماسی ملت شریف ایران اسلامی در انتخابات باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر این که دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید قانونمداری را سرلوحه امور خود قرار دهند، گفت: مسؤولان اجرایی نیز باید با فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم، انتخاباتی پرشور، عقلانی و درخور شأن نظام برگزار کنند.

 

امام جمعه اراک با بیان این که انتخابات مصداق بارز همدلی و همزبانی در کشور است، گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی باید با حضور گسترده، آگاهانه خود در این رفراندوم ملی، حماسه سیاسی دیگری را رقم زده و چشم دشمنان نظام را کور و دل دوستان انقلاب و مقام معظم رهبری را شاد کنند.

 

آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به این که انتخابات حق الناس است، خاطرنشان کرد: امروز جهان چشم به برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه دوخته است و مسؤولان نیز باید صیانت از آرای ملت را در رأس امورات خود قرار دهند.

 

دهه مبارک فجر یادآور از خودگذشتگی های ملت ایران اسلامی

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با بیان این که برگزاری برنامه های دهه فجر باید رویکردی مردمی داشته باشد، خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر یادآور جانفشانی ها و از خودگذشتگی های ملت ولایتمدار ایران اسلامی است و اقشار مردم و مسؤولان باید یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی بدارند.

 

 

امام جمعه اراک با بیان این که در دهه فجر باید انتقال ارزش های انقلاب در رأس امورات و برنامه ها قرار گیرد، گفت: بازگو کردن حوادث پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز یکی از مهم ترین وظایف است که باید از سوی آحاد جامعه در بین مردم و جوانان تبیین شود. 

 

اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از نفوذ دشمن باید مورد توجه مسؤولان و مردم باشد

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر این که اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از نفوذ دشمن باید مورد توجه مسؤولان و مردم باشد، خاطرنشان کرد: دولتمردان نباید در برابر نفوذ دشمن غافلگیر شوند و همه باید همت کنیم تا اقتصاد مقاومتی که همان اقتصاد ملی، اقتدار ملی، مصرف ملی و داخلی است را محقق کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مقام معظم رهبری با مطالعه دقیق و کاربردی از شرایط فعلی ایران اسلامی در منطقه و جهان اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی عنوان کردند بنابراین مسؤولان و دولتمردان باید با برنامه ریزی های کاربردی زمینه تحقق این خواسته معظم له را فراهم کنند.

 

آل سعود فتنه بزرگ آمریکا و صهیونیست در خاورمیانه

امام جمعه اراک با بیان این که آل سعود غده سرطانی منطقه خاورمیانه است، اظهار داشت: رفتار جنایتکارانه آل سعود، نمایش جاهلیت نو در جهان امروز است که با جنایات خود علیه جهان اسلام اقدام می کند.

 

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه آل سعود را فتنه بزرگ آمریکا و صهیونیست در خاورمیانه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: فتنه‌های در منطقه برخاسته از جنایت و عداوت آل سعود علیه جهان اسلام است./842/201/ب1

ارسال نظرات