۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۳۱۲۴۶۵
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

راهیابی 43 نفر از برگزیدگان المپیاد علمی حوزه خواهران لرستان به مرحله استانی

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان از راهیابی 43 نفر از طلاب مدارس علمیه خواهران استان از مرحله مدرسه ای به مرحله استانی خبر داد.
المپياد علمي حوزه هاي علميه خواهران

اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران در سه بخش مدرسه‌ای، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که این مرحله مدرسه‌ای همزمان با سراسر کشور در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار شد، افزود: در این مرحله 185 طلبه خواهر شرکت کردند.

 

مهرابی در ادامه خاطرنشان کرد: از بین شرکت کنندگان مرحله مدرسه ای المپیاد علمی 43 نفر موفق به کسب امتیاز کافی شدند.

 

وی با بیان این که مرحله استانی المپیاد علمی خواهران طلبه 30 بهمن ماه جاری برگزار می شود، عنوان کرد: این مرحله از آزمون المپیاد علمی با شرکت 43 نفر از طلاب مدارس علمیه استان برگزار می شود.

 

معاون آموزش حوزه های علمیه لرستان اظهار داشت: سؤالات مرحله استانی آزمون المپیاد علمی خواهران طلبه از سوی مرکز مدیریت قم ارسال می شود.

 

وی در ادامه با بیان این که مرحله کشوری المپیاد علمی حوزه های علمیه خواهران اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود، افزود: برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه می یابند.

 

مهرابی هدف از برگزاری المپیاد علمی حوزه‌های علمیه خواهران را ایجاد و افزایش انگیزه مطالعه در بین طلاب بیان کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت سازنده و سالم بین طلاب، ارزیابی سطح علمی طلاب و ایجاد زمینه پیشرفت علمی و شکوفایی استعدادهای طلاب از دیگر اهداف برگزاری این آزمون است./9459/303/ب2

ارسال نظرات