۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۳۱۲۶۴۰
معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر:

کارگاه آموزش اتوماسیون اداری و سامانه نجاح در بوشهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: کارگاه آموزش اتوماسیون اداری و سامانه نجاح در بوشهر برگزار شد.
کارگاه اموزش نجاح در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان، در جمع خبرنگاران از برگزاری کارگاه آموزش اتوماسیون اداری و سامانه نجاح خبرداد، و گفت: این کارگاه به مدت دو روز با حضور تمام معاونان آموزش مدارس در مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر برگزار شد.

 

وی هدف از برگزاری این کارگاه را ارتقای سطح خدمات دهی معاونان آموزش مدارس به اساتید و طلاب و آشنایی بیشتر با طرز کار سیستم اداری اتوماسیون و سامانه نجاح عنوان کرد.

 

حجت الاسلام نعمتی افزود: در این کارگاه ضمن آموزش سامانه نجاح توسط کارشناسان اعزامی از قم و نیز آموزش اتوماسیون اداری توسط مسؤول اتوماسیون حوزه علمیه استان و رفع اشکالات و ابهامات موجود، آیین نامه های آموزشی نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: در این کارگاه بسیاری از مشکلات آموزشی طلاب از قبیل انتخاب درس، تعریف کلاس، تعریف آزمون، انتخاب دروس با قید پژوهشی و کار در کلاس و... مطرح و رفع شد؛ همچنین در این جلسه آمار زیادی از طلابی که دارای پرونده غیر فعال هستند پس از تبیین برنامه به معاون آموزش هر مدرسه جهت پیگیری و رفع مشکل داده شد./833/203/ب3

ارسال نظرات