۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۳۱۲۶۹۶
در حوزه علمیه مروی اتفاق افتاد؛

شروع مدیریت حوزه علمیه با رویکرد انقلاب اسلامی و فضای مجازی

خبرگزاری رسا ـ مدیر جدید حوزه علمیه مروی با تاکید بر به روز بودن طلاب و روحانیان و مقابله با آسیبهای فضای مجازی بر لزوم ایجاد ارتباط عمیق تر طلاب با انقلاب اسلامی تصریح کرد.
حوزه علميه مروي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مدیر جدید حوزه علمیه مروی فعالیت خود را با بیان رویکردهای جدید شروع کرد و از اهتمام به مسائل انقلاب اسلامی و فضای مجازی در مدیریت حوزه علمیه خبر داد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام مجید خیرآبادی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه مروی با تاکید بر اینکه تصمیمات بر اساس منطق گرفته خواهد شد گفت: فراهم کردن زمینه رشد و ارتقای اخلاق و معنویت، جمعی و مشورتی بودن تصمیمات، واقعی تر کردن جریان علم و تقوا و تعمیق مسیر علم و تربیت را پیگیری خواهیم کرد و در این راه حرکتمان جهادی تر خواهد بود.

حجت الاسلام خیرآبادی با تاکید بر لزوم ایجاد ارتباط عمیق تر طلاب با انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی حق زیادی به گردن حوزه های علمیه دارد و موظفیم جدی تر با آن برخورد کنیم و بخشی از فعالیتمان را به امور انقلاب تخصیص بدهیم تا جاییکه یک مسئول در حوزه با عنوان امور انقلاب اسلامی داشته باشیم.

مدیر حوزه علمیه مروی با بیان این‌که فضای مجازی امان را از عقاید جوانان سلب می کند و ما باید به روز باشیم و با آن مقابله کنیم افزود: در کنار جریان اصلی فقه و اصول، ایجاد «جریان حدیث و عترت» «جریان قرآن و تفسیر» «جریان فلسفه و حکمت» و «جریان کلام و عقاید» برای پاسخگویی به شبهات را در دستور کار خود قرار می دهیم.

وی در پایان خطاب به طلاب خاطرنشان کرد: با شعار «کلکم راع و کلکم مسئول» کار را پیش خواهیم برد./959/202/ص

ارسال نظرات