۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۳۱۲۸۷۵
آیت الله طبرسی:

انقلاب اسلامی عطیه ای الهی به ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی را عطیه ای الهی به ملت ایران دانست و گفت: این ملت همیشه در صحنه به خوبی از این عطیه الهی محافظت کردند.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع گروهی از چهره های سیاسی و انقلابی استان با اشاره به سالروز حماسه آفرینی مردم انقلابی آمل در تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: حماسه ششم بهمن مردم آمل برای آحاد جامعه تبیین شود.

 

وی بیان داشت: مردم آمل در این روز رشادت ارزنده و والایی از خود نشان داده که این حماسه جویدان را رقم زدند.

 

آیت الله طبرسی با تاکید بر این که اقدامات ارزشمندی باید در مسیر ماندگاری حماسه ششم بهمن صورت گیرد، ادامه داد: این حماسه از ارزش والایی برخوردار بوده که امام راحل در وصیت نامه خود از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

 

وی با بیان این که باید عزم ارزشمندی در مسیر ماندگاری حماسه ششم بهمن آمل وجود داشته باشد، گفت: نباید بگذاریم تا این حماسه بزرگ کمرنگ شده و باید تلاش های ارزشمندی را در این راستا صورت دهیم.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، انقلاب اسلامی را عطیه ای الهی به ملت ایران دانست و گفت: این ملت همیشه در صحنه به خوبی از این عطیه الهی محافظت کردند.

 

آیت الله طبرسی رمز ماندگاری حماسه ششم بهمن را مردمی بودن آن در دفاع از انقلاب اسلامی نوپای ایران بیان کرد و افزود: خلق این واقعه تاریخی در امتداد پیروزی از مکتب عاشورایی بوده است.

 

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام پیروزی انقلاب با بیان این که انقلاب اسلامی موجب خرسندی و شادی ملت های مستضعف دنیا شد، افزود: در دورانی که استکبار و استعمار جهانی ملت های مظلوم و بی دفاع را به بردگی می بردند و منابع ملی آنها را غارت می کردند، انقلاب اسلامی توانست روح بیداری را در ملت های آزاده جهان زنده کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که پس لرزه های انقلاب عظیم اسلامی پس از 36 سال از عمر آن همچنان در کشورهای مختلف جهان شنیده و دیده می شود، تصریح کرد: بیداری اسلامی که در منطقه شاهد به وقوع پیوستن آن بودیم تنها گوشه ای از اثرگذاری انقلاب ملت ایران درسال 57 بود.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در بخش‌های مختلف وابسته به غرب بود، خاطرنشان کرد: قطع وابستگی فرهنگی و اقتصادی مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در گذشته کشورمان بدون وابستگی به غرب حتی نمی توانست کوچکترین حرکت علمی و اقتصادی انجام دهد، بیان داشت: اما امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و توان دانشمندان جوان ایرانی شاهد توسعه علم و تکنولوژی در عرصه های مختلف هستیم.

 

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با خلق حماسه بزرگ دفاع مقدس دشمنان انقلاب را ناامید کردند، ادامه داد: مردم آمل نیز با خلق حماسه ششم بهمن برای نظام اسلامی و مردم مازندران سرافرازی آفریدند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، ایران اسلامی را بزرگترین قربانی تروریسم در جهان دانست و خاطرنشان کرد: وجود 17 هزار شهید ترور در این کشور بخشی از جنایت غرب علیه ملت ایران است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمن در صدد ایجاد جنگ روانی علیه انقلاب و ملت ایران است، افزود: قدرت های استکباری تنها به دنبال منافع خود هستند.

 

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با اشاره به جریان مسأله برجام گفت: موفقیت ملت ایران در برجام گرچه ایده آل نیست، اما پیروزی بزرگی در برابر شش قول استکباری است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام اسلامی هر روز با صلابت از گذشته مسیر عزت و اقتدار را می پیماید، ادامه داد: عمده عامل موفقیت انقلاب اسلامی حضور مردم ایران با ایمان و صبر و استقامت بوده است./950/202/ب1

ارسال نظرات