۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۳۱۲۹۱۶
حجت الاسلام حاتمی:

صیانت از وقف وظیفه اصلی سازمان اوقاف است

خبرگزاری رسا ـ معاون حقوقی اوقافی امور مجلس سازمان اوقاف صیانت از وقف و حقوق موقوفات را وظیفه اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: احیاء موقوفات و حقوق آنها تنها با برنامه ریزی و همت بلند تحقق پیدا خواهد کرد.
حاتمي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی حاتمی، معاون حقوقی اوقافی امور مجلس سازمان اوقاف در همایش صیانت از وقف خاطر نشان کرد: در این همایش آسیب ها، راهکارها و برنامه های حوزه وقف و موقوفات مورد بحث وبررسی کارشناسان قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه با یک نگاه جامع می توان از موقوفات حفاظت کرد، گفت: آسیب شناسی پنج سال گذشته و برنامه ریزی برای 5 سال آینده یکی از بهترین راهکارهای صیانت از وقف است.

 

معاون حقوقی اوقافی امور مجلس سازمان اوقاف افزود: برنامه ریزی دقیق و منسجم باعث می شود تا زودتر به اهداف خود برسیم و هر کس برای پیروزی برنامه ریزی نکند، قطعا برای شکست برنامه ریزی کرده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاتمی تصریح کرد: احیاء موقوفات و حقوق آنها تنها با برنامه ریزی و همت بلند تحقق پیدا خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه نیمی از اسناد اخذ شده توسط اوقاف در پنجسال گذشته صورت گرفته است، اظهار داشت: به دلیل داشتن برنامه در طی پنج سال گذشته توانستیم این موفقیت را کسب کنیم.

 

معاون حقوقی اوقافی امور مجلس سازمان اوقاف یادآورشد: در این همایش، 3 کمیته با نام های کمیته ثبت و اسناد، کمیته حقوقی و کمیته قوانین و مقررات برای صیانت از وقف تشکیل شد.

 

گفتنی است این همایش در روزهای 5 و 6 بهمن ماه سال با حضور معاونین و رؤسای حقوقی ثبتی 31 استان کشور و مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه در شیراز برگزارشد./1325/102/ب2

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

ارسال نظرات