۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۳۱۳۲۹۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

انقلاب اسلامی دژی مستحکم در برابر مستکبران عالم است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه و ملت بصیر خود دژی نفوذناپذیر و مستحکم در برابر همه مستکبران عالم است.
انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جمع روحانیان این شهرستان با تبریک در پیش بودن ایام الله دهه فجر و 12بهمن، سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریافته اند که ایران اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه و ملت بصیر و آگاه خود دژی نفوذ ناپذیر و مستحکم در برابر همه زیاده خواهی ها و توطئه های آنان است از این رو در صدد تخریب جایگاه ولایت فقیه توسط برخی عناصر خودفروخته داخلی و خارجی در انتخابات پیش رو هستند.

 

وی در ادامه با تأکید بر تقویت جبهه گفتمان انقلاب اسلامی در کشور و افزود: گفتمان انقلاب اسلامی همان گفتمان و خط نورانی امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی است که تقویت این گفتمان در جامعه سدی در برابر توطئه های دشمنان ایجاد خواهد کرد و راه نفوذ را در مقابل همه هجمه ها و تهدیدات آنها خواهد بست.

 

حجت الاسلام شکریان انقلاب اسلامی را مایع دل گرمی و نقطه امید همه مستضعفین عالم و مسلمانان جهان دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با هدایت و رهبری امام راحل و مجاهدت ها و ایثارگری های هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی به ثمر نشست و ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی برگ زرینی را در تاریخ خود ثبت و ضبط کرد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را زمینه‌ساز بیداری جهان اسلام برشمرد و تأکید کرد: استقلال، آزادی و امنیت ایران اسلامی و همه دستاوردهای این انقلاب باید برای نسل جوان امروز تبیین شود.

 

استاد حوزه علمیه مازندران، پیروزی انقلاب اسلامی را موجب به هم خوردن موازنه قوا در منطقه دانست و گفت: این انقلاب منافع بسیاری از کشورهای استکباری و استعماری را به بن بست کشاند.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران 22 بهمن را نماد همدلی و هم زبانی مردم ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: راهپیمایی هر ساله مردم ولایتمدار ایران اسلامی در روز 22بهمن نشانه تجدید بعیت با آرمان‌های امام راحل و شهدای ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

 

حجت الاسلام شکریان انقلاب اسلامی را نماد و الگوی مردم‌سالاری دینی در جهان دانست و تصریح کرد: به برکت دستاوردهای این نظام مقدس و هدایت های بی‌بدیل امام راحل و مقام معظم رهبری ایران اسلامی محبوبیت خود را در بین کشورهای منطقه و حتی در جهان افزایش داده است و به بهانه همین جایگاه و منزلت ایران اسلامی است که دشمنان این‌گونه خشمگین و عصبانی هستند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران 22 بهمن را از مصادیق بارز گام‌های دشمن ستیز ملت قهرمان ایران دانست و گفت: این روز بزرگ و حماسی رزمایش ملت ایران در مقابل دشمنان است.

 

امام جمعه موقت بابل، 22 بهمن را نماد وحدت و یکپارچگی ملت دانست و بیان داشت: 22 بهمن ماه روزی است که ملت بزرگ ایران برای سی و چهارمین بار به صحنه خواهند آمد و وفاداری خود را جانانه به امام و انقلاب و ارزش ها نشان خواهند داد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه امسال برگزار می شود، تأکید کرد: همه ما وظیفه داریم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تلاش کنیم و بار دیگر در راستای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری یعنی همدلی و هم زبانی حماسه ی سیاسی دیگر در صفحات تاریخ این سرزمین خلق کنیم./950/202/ب2

ارسال نظرات