۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۳۱۴۰۴۶
امام جمعه خرم آباد:

بصیرت ملت ایران خاموش کننده توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه خرم آباد ریشه انقلاب اسلامی را دین و معنویت دانست و گفت: این انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و بصیریت و هوشیاری مردم به بار نشست و امروز این بصیرت خاموش کننده توطئه های دشمن است.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌‏فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، بعدازظهر امروز در نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان امیرکبیر خرم آباد، گفت: پیشرفت انقلاب ما حاصل علم، دانش و آگاهی است.


وی علم و دانش جوانان ایران اسلامی را در دنیا بی‌نظیر خواند و افزود: علم و دانش سبب پیشرفت انقلاب اسلامی شده است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری کرده است، عنوان داشت: مسؤولیت نخبگان، فرهیختگان، دانشگاهیان و حوزویان در زمینه پیشرفت کشور بسیار مهم است.


وی در ادامه با اشاره به رشد علمی جوانان ایران اسلامی افزود: بالا رفتن علم و آگاهی مردم و رشد علمی نسل جوان ما از عوامل موفقیت آمیز پیشرفت جامعه است.


امام جمعه خرم آباد ریشه انقلاب اسلامی را دین اسلام، قرآن و اهل‌بیت(ع) دانست و گفت: اعتماد به نفس و خودباوری، عدالت، ایمان، دینداری و بصیرت از شاخه های انقلاب اسلامی است.


وی خاطرنشان کرد: بصیرت ملت ایران نتیجه شجره طیبه انقلاب اسلامی بوده است و این بصیرت خنثی کننده دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امروز ریشه انقلاب در اعماق وجود مردم ایران اسلامی ریشه دوانیده است، تصریح کرد: هیچ یک از دسیسه های دشمن نمی تواند خدشه ای به نظام وارد کند.


وی با بیان این که ریشه این انقلاب اعتقاد دینی ملت ایران است، یادآور شد: تقویت اعتقاد آحاد مردم به ویژه جوانان جامعه اسلامی زمینه براندازی هجمه های دشمن را فراهم می کند.


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حضور چشمگیر جوانان در مساجد، نمازجمعه، نمازجماعت، اعتکاف، دعای ندبه و مناسبت‌های مذهبی افزود: ایمان جوانان ما در نظام جمهوری اسلامی با هیچ دوره‌ای از تاریخ ایران قابل مقایسه نیست.


وی انقلاب اسلامی را شجره طیبه نام برد و یادآور شد: امروز شاهد شاخ و برگ های اسلام به برکت پیروزی انقلاب در دنیا در حال گسترش است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر توجه دانش آموزان به همت بلند، اراده قوی، اعتماد به نفس، تحصیل و درس خواندن بیان داشت: تلاش و کوشش شما آینده سازان در تنومند شدن انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارد./9459/202/ب1

ارسال نظرات