۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۳۱۴۱۶۱
قاسمی:

دشمن به دنبال تحریف شخصیت امام و ایرانی بدون استکبار ستیزی است

خبرگزاری رسا ـ راوی دفاع مقدس با اشاره به این که دشمن به دنبال تحریف شخصیت حضرت امام و ایرانی بدون استکبار ستیزی است، گفت: فتنه در سال 88 پایان نگرفت و ما همچنان دلواپسیم چرا که فتنه های بعدی در راه است و باید مراقب باشیم.
سعيد قاسمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سردار سعید قاسمی، راوی دفاع مقدس، عصر امروز، در همایش طلایه داران انقلاب اسلامی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، خانواده های شهدای مدافع حرم و جمعی از عاشقان انقلاب و ایثار و شهادت‌ در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، فرارسیدن ایام الله دهه فجر را تبریک گفت و افزود: اکنون انقلاب ما در آستانه 38 سالگی است که در این مدت یک دهه با رهبری حضرت امام(ره) و 27 سال با سکانداری امام خامنه ای طی طریق کردیم، در شرایط سختی که فردایی برای انقلاب متصور نبودیم؛ چراکه از همان روزهای نخست انقلاب، دشمن برای سرنگونی این نظام نقشه های متعددی کشید.

 

قاسمی با تأکید بر این که در شرایط حساس کنونی باید فتنه ها به طور مستمر بازخوانی شود، افزود: بنا به دلایلی در رسانه ها، کتاب ها، مدارس، دانشگاه ها و حوزه های علمیه حوادث این 37 سال نیامده است، باید این خلا را به صورت سینه به سینه پر کرد و نشان داد که امام راحل در یک دهه طلایی به چه صورت معارف انقلاب را نقطه گذاری کرد تا با شناخت این مانیفست بتوانیم سبک زندگی خود را تغییر دهیم.

 

وی در ادامه به بازخوانی مقاطع حساس انقلاب پرداخت و خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی که از سوی دانشجویان خط امام اتفاق افتاد و امام آن را انقلاب دوم نامید، سبب شد بازرگان استعفا دهد و امام نیز با استعفای وی موافقت کرد.

 

این راوی دفاع مقدس ادامه داد: دولت موقتی که در حرکات تجزیه طلبانه در کردستان کلید شهر را به تجزیه طلبان داد موجب شد، شهدای زیادی برای آزاد سازی این مناطق تقدیم شود.

 

وی اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری مردم بنا بر ویژگی ها و شرایط آن روز به بنی صدر رأی دادند که در آن شرایط پس از تسخیر لانه جاسوسی اسنادی تقدیم امام شد مبنی بر ارتباط بنی صدر با سرویس های جاسوسی و امام گفتند باشد تا وقتش برسد و این موضوع تا رأی عدم صلاحیت بنی صدر از مجلس ادامه یافت که منجر به فرار بنی صدر همراه با رجوی با لباس مبدل شد.

 

این راوی دفاع مقدس پیرامون قضایای منتظری نیز گفت: در اوائل انقلاب همواره همراه عکس امام و عکس آقای منتظری در کنار هم قرار داشت که با روشن تر شدن جریانات اطرافیان ایشان، امام به منتظری نامه نوشت که شما بعد از من کشور را بدست لیبرال ها می دهید و ایشان را از قائم مقامی رهبری عزل کردند.

 

وی تصریح کرد: در زمان جنگ هم وقتی نخست وزیر استعفا داد، امام به ایشان نامه داد اکنون که همه جریان حزب الله مشغول جنگ هستند چه وقت گله و استعفا است؛ افزون بر این برخی به نام مجمع عقلا به دنبال حضور مک فارلین بودند که این خود نشان می دهد بحث نفوذ از اول انقلاب تاکنون ادامه داشته است.

 

سردار قاسمی با تشریح حوادث بعد از رحلت امام اضافه کرد: بعد از رحلت امام و در زمان رهبری امام خامنه ای، سه فتنه به وقوع پیوست؛ فتنه نخست حوادث بعد از نوشیدن جام زهر است که چون امام آبروی خود را با خدا معامله کرده بود عزت مندی و شرافت برای ملت باقی ماند.

 

وی ادامه داد: فتنه دوم ده سال بعد در سال 78 اتفاق افتاد که مجلس ششم با تحصن و چالش آفرینی به دنبال شکست نظام بودند.

 

قاسمی گفت: ده سال بعد و در سال 88 فتنه سوم رخ داد و 9 ماه طول کشید، که رهبری تاکنون در قالب سخنرانی های متعدد به این موضوع اشاره کردند و فرمودند؛ این فتنه ما را تا لب پرتگاه برد.

 

این کارشناس مسایل فرهنگی افزود: فتنه در سال 88 پایان نگرفت و ما همچنان دلواپسیم چرا که فتنه های بعدی در راه است و باید مراقب باشیم و با بصیرت پشت سر رهبری حرکت کنیم.

 

سردار قاسمی درباره شهدای مدافع حرم گفت: امروز شهدای ما در دفاع از حرم بر این مطلب خط بطلان کشیدند که اگر جنگ شود کسی نخواهد جنگید؛ بر اساس سخن حضرت امیر(ع)، که می فرمایند؛ اگر کسی در خانه خودش بجنگد خوار و ذلیل می شود، امروز جوانان این مرز و بوم در سوریه می جنگند تا جنگ به مرزها نرسد.

 

وی ادامه داد: در این سال ها شکست ها و پیروزهای متعددی داشتیم؛ اما امروز استکبار بدنبال تحریف شخصیت حضرت امام و ایرانی بدون استکبار ستیزی است.

 

قاسمی تصریح کرد:‌ بیست سال پیش ما در بوسنی و هرزگوین بودیم، اگر نفوذ ها و کوتاهی و خطاها و عقب نشینی ها نبود امروز مرکز فرماندهی بوسنی بود و ما برای تسخیر اروپا اقدام می کردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: امام می فرمودند؛ کسی تصور نکند ما راه سازش با جهانخواران را نمی دانیم، اما هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند؛ در هر حال آن چیزی که در سرنوشت روحانیت واقعی نیست سازش و تسلیم در برابر کفر و شرک است.

 

قاسمی در پایان، تأکید کرد: اگر بند بند استخوانهایمان را جدا سازند و اگر سرمان را بالای دار ببرند و اگر زنده زنده در آتش شعله هایمان بسوزانند و اگر زن و فرزند و هستی مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت ببرند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد./9457/202/ب1

ارسال نظرات