۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۳۱۴۴۷۲
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

تداوم انقلاب اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر این‌که عده‌ای قصد تضعیف جایگاه رهبری را دارند، گفت: اگر می‌خواهیم شیعیان تقویت شوند باید جایگاه رهبری را تثبیت کنیم.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت ایام الله دهه فجر در ساری برگزار شد با بیان این‌که در گذشته تبلیغ دین اسلام ممنوعیت داشت، گفت: به برکت جمهوری اسلامی اربعین حسینی بین‌المللی شد.

 

وی با اشاره به این‌که رضاخان در دوران خود در صدد لائیک کردن کشور بود، افزود: در حال حاضر کشور ما در حوزه‌های علمیه خود از 120 کشور دنیا طلبه دارد.

 

حجت الاسلام شکریان جهانی شدن شیعه و نام اهل بیت(ع) را به برکت جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: در گذشته دین اسلام را افیون جامعه می‌دانستند اما انقلاب اسلامی با صلابت دین را برجسته کرد.

 

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی در همه جوانب توانست جمهوری اسلامی را بر سربلندی برساند، گفت: در حال حاضر در علم نانو، هسته‌ای، فضانوردی و ساخت سلاح‌های نظامی پیشرفته در رقابت با کشورهای برتر جهان قرار دارد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر این‌که برای تداوم انقلاب اسلامی باید شاهد مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم، خاطرنشان کرد: کسانی باید به مجلس خبرگان بروند که جایگاه رهبری تضعیف نشود.

 

وی با تاکید بر این‌که عده‌ای قصد تضعیف جایگاه رهبری را دارند، بیان کرد: بسیاری از نیروهای داخل کشور قصد تضعیف رهبری را دارند اگر می‌خواهیم شیعیان تقویت شوند باید جایگاه رهبری را تثبیت کنیم.

 

حجت الاسلام شکریان گفت: آنچه سبب تضعیف برنامه‌های دشمن می‌شود حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تکرار دهه فجر در هر سال، تصریح کرد: تکرار این امر یک دستور قرآنی است و از معصومین(ع) روایت داریم که در زمان ظهور حجت وقتی امام زمان(عج) بر تمامی مشرکان و مستکبران جهان پیروز می‌شود آن روز نیز یوم‌الله بوده و حضرت امام راحل نیز بر اساس استنادات قرآنی و روایی روز 22 بهمن را روز خدا نام‌گذاری کرده‌است.

 

وی با بیان این‌که نام‌گذاری یک روز به نام یوم‌الله باید آثار و برکاتی داشته‌باشد، افزود: هر کس با هر دید نظری به این موضوع نگاه کند آن را قبول می‌کند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این‌که این انقلاب نام امیرالمؤمنین و شیعه را در دنیا برجسته کرده و عظمتی به آن داده‌است، اظهار داشت: امروز نام شیعه کاری کرده که تمامی کارشناسان غرب و سرتاسر جهان باهم به بحث می‌پردازند، که چه چیزی در شیعه وجود دارد که تمام‌قد ایستاده‌اند و با هر توطئه‌ای که ایجاد می‌کنند، آسیبی نمی‌بیند.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با بیان این‌که امروز بیش از پنج هزار هیأت مذهبی در مازندران مشغول به فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: وضعیت بعد از انقلاب هیأت‌های مذهبی با وضعیت قبل از انقلاب هیأت‌ها مذهبی قابل مقایسه نیست.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به‌قدرت نظامی ایران، اظهار داشت: دشمن دوست دارد به ایران حمله کند اما از قدرت نظامی ایران می‌ترسد و امروز پهبادهای نظامی ایران به اسرائیل می‌رود و بعد از عکس‌برداری برمی‌گردد و این قدرت و عزت جمهوری اسلامی ایران را می‌رساند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که اگر به عزتمندی جمهوری اسلامی ایران بعد و قبل از انقلاب نگاه کنید متوجه تفاوت‌ها در این زمینه می‌شود، تصریح کرد: یک‌زمانی در اوایل انقلاب در مجامع بین‌المللی به ما می‌گفتند صندلی افغانستان هر موقع خالی است شما بنشینید اما الآن می‌بینیم که ایران یک‌طرف می‌نشیند و 1+5 در طرف دیگر می‌نشیند و بر سر مواضع خود چانه می‌زنند.

 

حجت الاسلام شکریان با اشاره به اینکه همه دنیا آمده‌بودند تا عراق را تصرف کنند، تصریح کرد: سردار سرافراز سلیمانی وارد می‌شود و ورق برمی‌گردد و خودشان اغراق می‌کنند اگر ایران نبود، عراق و سوریه هم باقی نمی‌ماند.

 

وی با تأکید بر قدر دانستن نعمت های انقلاب از سوی آحاد جامعه تأکید کرد و گفت: یکی از قدر دانستن‌های این نعمت الهی حضور گسترده در انتخابات و تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و این حضور  وظیفه همه ما است و باید تلاش کنیم افرادی به مجلس راه یابند که باعث تقویت این نظام، قدرت این نظام و تقویت جایگاه ولایت که هر چه داریم از این جایگاه است./950/202/ب3

ارسال نظرات