۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۳۱۴۴۸۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن سدی در برابر نفوذ دشمن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن را سدی در برابر نفوذ دشمن دانست و گفت: ملت ایران در 22 بهمن ثابت خواهند کرد که از شعارها و پیام‌های اصیل انقلاب اسلامی فاصله نگرفته‌اند.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در اردبیل، خاطرنشان کرد: به رغم همه ظاهرسازی های غرب در رفع تحریم‌ها و تغییر نگاه به جمهوری اسلامی ایران همچنان بدذاتی استکبار جهانی حکم می‌کند که ما در نقطه آگاهی، هوشیاری و بصیرت کامل باشیم تا دشمن نتواند از مسیرها و کانال‌های مختلف سیاست نفوذ خود را در عرصه‌های مختلف به ثمر و نتیجه برساند تا انقلاب اسلامی را با چالش واقعی روبه‌رو کند.

 

وی به حوادث منطقه‌ای و برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها از این شرایط خاص را یادآور شد و افزود: خود غربی‌ها نیز می‌دانند که شعارهای فریبنده و اندیشه‌های گمراه کننده آنها به هیچ‌وجه جوابگوی خواسته‌ها و نیازهای به حق مردم منطقه نیست و در چنین شرایطی است که همه باید سعی کنیم تا پرده از افکار آلوده و فریب‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی برداریم و به دنیا ثابت کنیم که ماهیت استکبارستیزی نظام اسلامی ما بر چه پایه و اساسی بوده است.

 

حجت الاسلام ستوده حفظ و تداوم شعار هیهات منا ‌الذله ملت ایران را در تداوم نهضت حسینی یادآور شد و بیان داشت: آنهایی که به روابط ایران با خصم و بدخواهان این انقلاب امیدوار هستند حتی در اظهارات خود به گونه‌ای القا می‌کنند که باید جمهوری اسلامی ایران سر در برابر همه قدرت‌های پوشالی غرب خم کند اما آگاه نیستند که این امر باعث نفوذ دشمن در تمامی زمینه ها می شود.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر لزوم حضور حداکثری ملت در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: همه ساله راهپیمایی 22 بهمن و پشتیبانی واقعی مردم از نظام انقلاب اسلامی را از همه حیله‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی بیمه می‌کند و نقطه صلابت و اقتدار نظام اسلامی را بیش از گذشته نمایان‌تر می‌کند.

 

وی افزود: امروز در حساس‌ترین شرایطی که جمهوری ‌اسلامی ایران آن را طی می‌کند و در آستانه دو امر مهم یعنی 22 بهمن و انتخابات بیشترین تاکید و توجه بر حفظ وحدت و همگرایی بیشتر است که کشورهای اسلامی می‌توانند با محوریت انقلاب الهی و ارزشی در ایران تمام خدعه و نیرنگ دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی را خنثی کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ادامه داد: ملت ایران در 22 بهمن ثابت خواهند کرد که از شعارها و پیام‌های اصیل انقلاب اسلامی فاصله نگرفته‌اند، بلکه روز به روز و با قدرت و صلابت بیشتر در صحنه حضور پیدا کرده و حاضر نیستند لحظه‌ای میدان را برای بدخواهان خالی بگذارند.

 

حجت الاسلام ستوده راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن را سدی در برابر نفوذ دشمن و حرکت ساری و جاری در مسیر انقلاب و دستاوردهای آن توصیف کرد و گفت: هر کس در چنین شرایطی بر طبل نفاق، دودستگی و شیطنت‌هایی از جنس بدخواهان انقلاب دامن بزند خود بزرگترین خیانت را مرتکب شده است./937/202/ب1

ارسال نظرات